waga pokrycia - folia 7,7g/dm2

witam ile wazy normalna standardowa folia na pokrycie fun-fly 140cm
rozpietosci 150cm dlugosci - czy warto stosowac te "cienkie" folie
czy dobrze rozumuje w MOEDEL PARTNER jest podane ze folia TOUGHLON wazy
7.7g/dm2 moj model ma powierchnie nosna 65dm2 czyli 65x2=130dm2 - czyli
bardzo delikatnie liczac jest to co najmniej 1kg wagi samego pokrycia folia -
ale mam nadziej ze tu jest jakis blad !!! moze 0.77g / dm2 lub 7.7g /m2 ??
Reply to
ppp pp
Cześć, tak to błąd powinno być 7,7g / sq ft, czyli jeśli dobrze policzyłem 75g/m2. Sygnalizowałem to kilka dni temu p.Leszkowi, ma to poprawić. Pozdrawiam - WS
Reply to
invalid unparseable