waga modelu

Reply to
Piotr "Pitlab" Laskowski

Jak wazycie swoje modele? ;o) tzn. jakiej wagi uzywacie. Bo mam pomysl jakiej wagi najlepiej uzywac i chialbym porownac go do Waszych pomyslow.

Reply to
sector

No dobra, nikt nie odpowiada to napisze ;oD

Otoz dobrym rozwiazaniem jest .... waga wedkarska! Na Allegro kupujemy taka za niecale 20zl. Jest to waga analogowa (wskazowka ze skala) typu "do powieszenia", a wiec chyba najlatwiej zwazyc model podwieszajac go za jakas czesc. Waga ma zakres 5kg, a wiec zalapuje sie wiekszosc szybowcow i sporo innych samolotow. Dokladnosc jest wystarczajaca bo ponizej 10g. Nie chce robic nikomu reklamy, ale trafilem wlasnie na taka firmy Jaxon, model AK-WA160:

tez n Allegro w dziale wedkarstwo.

Reply to
sector

Dnia 2004-07-16 13:11, Użytkownik sector napisał:

Sam chciałem nabyć coś podobnego, ale nie znalazłem. Teraz wiem gdzie szukać - dzięki.

Reply to
Jakub Witkowski
Reply to
Marek Jankowski

Ja zanosze model do sklepu na wage elektroniczną i jest dokładniutką :)

Reply to
Mati_P
Reply to
Jacek Borowski