Transport aparatury

Jak (w czym) trasportujecie swoje aparatury? Ja do tej pory wkladalem ja do
plecaczka i z reszta gratow wrzucalem do samochodu, ale to chyba nie byl
najlepszy pomysl - pomimo, ze nadajnik byl w plecaku sam, to mam drobne rysy
na wyswietlaczu.
Teraz kupilem aluminiowa walizke i chce wykonac jeden solidny case na
nadajnik, ladowarki i podstawowe narzedzia. Przy okazji mam pytanie: gdzie
mozna nabyc gabke do wylozenia przegrodek? Najlepiej rozne grubosci, no i
zebym nie musial kupowac od razu calego tira :-)
Pozdrawiam
L.
Reply to
Ladziak
lepiej kupic cala walizke przystosowana do tego np produkowane na slowacji owiele tansze nie orginaly futaby czy JR a moim zdaniem tak samo solidnie wykonana i do tego bardziej praktyczne
U¿ytkownik "Ladziak" <NOSPAM: snipped-for-privacy@op.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:cjod6t$2s3$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Reply to
PIOTR_P
A jakie wyróżniające ją cechy (poza ceną) ma taka walizka w porównaniu do zwykłej walizki wyłożonej odpowiednio przyciętą/ukształtowaną gąbką ? Radek
Reply to
Radek Pilski