Aparatury

Witam.
Czy moglby ktos mi wyjasnic dokladnie roznice miedzy FM i PCM a takze miedzy
low band i high band.
Nie chodzi mi o jakies dokladne parametry elektroniczne czy wykresy
oscyloskopow.
Interesuja mnie opinie uzytkownikow, co wybrac, dlaczego, co jest mniej
zawodne, zasieg itp itd.
Dziekuje i pozdrawiam wszystkich modelarzy.
Maciek
Reply to
Maciej Josse
Poczytaj ³askawie art na stronie PWM o dzia³aniu aparatur link :
i jeszcze w tym dziale - Technika znajdziesz opis aparatur i wszystko bêdziesz wiedzia³ - pozdrawiam
Reply to
Jerzy