Drążek do aparatury

Witam!
Poszukuję drążek do aparatury Hitec Laser 4. Zgubiłem samą dokręcaną
końcówkę. Czy ktoś byłby mi w stanie pomóc. Sprzedawca od którego kupiłem
nie odpowiada na maile :-(
Pozdrawiam
Adam
Reply to
AB
Witam. Z tego co wiem mozesz zobaczyc na stronie
Skontaktuj sie z tym Panem. Na pewno Ci pomoze. Prowadzi sprzedarz Hitecow i prawdopodobnie tez serwis (o ile pamietam z niezliczonych postow na grupie) Powodzenia. Grzesiek
Użytkownik "AB" <adam@(wyczyscic)bielsko.opoka.org.pl> napisał w wiadomości news:cjto8i$s9m$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Reply to
Grzesiek