Jaka folia do malowania?

Witam Jaka folia pokryciowa dobrze nadaje sie do malowania (natryskowego) farbą akrylową? Widziałem gdzieś kiedyś taką o jakby matowej powierzchni, ale nie
znam jej nazwy. Nie chciałbym, aby miała fakturę płótna. Nie zależy mi też szczególnie, aby była bardzo lekka.
Pozdrawiam Tomek

Folia Oratex ale już pomalowana z niewidoczną fakturą płótna oferowana w sprzedaży przez Tower Hobby . Należy wyjałowić acetonem i lekko zmatowić papierem około 250. Oczywiście mam na myśli zmianę koloru w całości . Patrz w ofercie TH .
Dzięki za podpowiedź. A jakby tak zmatowić papierem ściernym zwykła folię? Ma to sens?
Pozdrawiam i życzę spokojnych Świąt Tomek

Nie wiem ale myślę, że wątpię ..