Schemat malowania

Witam! Mam pytanie gdzie w sieci mogłbym znaleźć schemat malowania modelu
A-10 w skali 1:72. Chodzi mi o 3-kolorowe malowanie w "Jaszczurke", bo mam
model sklejony, ale nie wiem właśnie jak go pomalować. Ewentualnie jakby
ktoś posiadał taki schemat to byłbym wdzięczny za podesłanie mi na maila
Reply to
Piotr Peszt
Czy na prawdę nikt nie ma jakichkolwiek materiałów do tego modelu?? Skala jest nieważna, mogę sobie ją zmieniać, tylko grunt to rozkład plamek kamuflażu. Cokolwiek, może być skan starej instrukcji, albo coś. Byłbym naprawdę wdzięczny
-------- Z poważaniem Piotr Peszt Uwaga - adres podany w nagłówku jest antyspamowy
Reply to
Piotr Peszt
U¿ytkownik "Piotr Peszt" snipped-for-privacy@poczta.fm.usunto> napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@news.tdi.pl...
a o jaki konkretnie ci model chodzi? bo cus mi umklo pzdr
Reply to
dudimarudi
Chodzi mi o model A-10 w malowaniu trójkolorowym, tzn. 2 zielone i 1 szary.
Reply to
Piotr Peszt
tutaj znajdziesz z 10 schematow roznych do samego a10 i kilkaset innych
dudimarudi
Reply to
pdud
Właśnie o coś takiego mi chodziło. Wielkie dzięki ---- Z poważaniem Piotr Peszt Uwaga - adres podany w nagłówku jest antyspamowy