Geometria freza kątowego NFKa

Witam!
Koniec semestru się zbliża a ja już 3 raz dostałem do poprawy
sprawozdanie w którym zawarta jest geometria freza kątowego
prawotnącego NFKa. Żaden Kunszteter nie pomaga, normy PN też nie, w
poradniku frezera też ciężko coś znaleźć. Płaszczyżny i kąty w
układzie narzędzia znam przeciętnie, to jest na tyle, że 3 moje
pomysły na tą gometrię zostały już odrzucone przez prowadzącego.
W związku z tym mam pytanie:
Czy ktoś posiada geometrię freza NFKa i mógłby ją ewentualnie
udostępnić? Byłbym bardzo wdzięczny.
Reply to
Marcin Jucha