Sdkfz 7 - malowanie

O ile dobrze się orientuję w instrukcji do modelu Tamiyi w skali 1:35 są
schematy malowania. Czy ktoś może ma tą instrukcję i może podesłać
zeskanowaną stronę z malowaniem? Kupiłem Airfix-a w 1:72 (z Flak 88 na
holu), ale tam jest tylko malowanie jednobarwne Afrika Korps, a ciągnie
mnie na coś "plamiastego", np. zbliżonego do zdjęcia zamieszczonego w D.
Jędrzejewski, Z. Lalak "Niemiecka broń pancerna 1939 - 1945", str. 138.
Wrzuciłem je na
pl.misc.militaria już pytałem, stamtąd mam właśnie trop do modelu
Tamiyi (i parę innych, ale nie rozwiązujących problemu do końca).
Wiem, Sdkfz-7 najczęściej były jednobarwne szare...
Reply to
Michal Grodecki
Kolegę który wysłał mi na priva skany instrukcji od skfz 7 Tamiyi w 1:35 bardzo proszę o powtórną wysyłkę - niestety z powodu awarii serwera straciłem je. Zdążyłem podejrzeć nagłówki maila i w tym momencie serwer padł, zanim ściągnąłem całość. Przepraszam za kłopot!
Reply to
Michal Grodecki