Malowanie modelu RC

Witam,
Chciał bym zapytać gdzie w okolicach Jaworzna/ Katowic etc. profesjonalnie pomalować model. Zamierzam popytać okolicznych lakierników samochodowych,
ale za taką drobnicę to sobie odpowiednio zażyczą. Z drugiej strony nie chcę odwalać dziadostwa i malować sprajem lub wałkiem w piwnicy bo model na to nie zasługuje (Jak-26 1,7 wingspan).
Jeżeli ktoś ma namiary na pasjonata lakiernika w w/w okolicy to proszę o kontakt.
Dziękuję i pozdrawiam Piotrek

Nie mam namiarów , ale z rcji doświadczenia moge pomóc werbalnie = Model Su -31 u na na stronie - to moja praca w pocie czołe - dobre kilka tygodni
--
snipped-for-privacy@is.net.pl
snipped-for-privacy@poczta.onet.pl

A w razie nie znalezienia lakiernika to jakiego typu lakieru szukać (jakiś akryl?)? Kompletnie się nie znam. Obejrzałem zdjęcia SU-31 i uważam że wyszło super :-). Latamy na łące mocno/wysoko trawiastej i lakier się szybko zmatowi, ale jak już pisałem to chciał bym żeby chociaż na początek ładnie wyglądał. No i pewnie bez aerografu się nie obejdzie, jak bym chciał sam malować.
Pozdrawiam Piotrek
Miało być SU-26 oczywiście, ale w tej kwestii to nie istotne. :-)
Pozdrawiam Piotrek

To własnie jest 31 , ale to tez nie istotne - pozdrawiam jurek