Przeprosiny

Szanowni Państwo
Napisałem prostą wiadomość o rozpoczeciu sezonu lotnego w Nowym Targu i mszy św. Dla mnie i wielu innych osób prosta i zrozumiała informacja, aż tu nagle
pan grdl sobie drwi i prowokuje swoim postem. Przyznaje poniosło mnie i napisałem co napisałem. Jednocześnie oświadczam że nie jestem żadnym fanatykiem, fundametalistą, ani moherowym beretem. Szanowny Panie grdl !!! Serdecznie pana przepraszam za sagan i kretyńskie posty Przepraszam wszystkich tych którzy sie pokłucili.
Po raz kolejny przekonałem się że na tym forum nie można liczyć na pomoc w dziedzinie modelarstwa, nie można zostawić prostej informacji o imprezie, bo zawsze się ktoś znajdzie ko obśmieje, skrytykuje, sprowokuje. Odwiedzam, a raczej odwiedzałem to forum od ponad roku. Dziękuję za współpracę, dziękuję za poparcie mojej osoby.Może kiedyś spotkamy się na lotnisku i tam nastąpi prawdziwa integracja braci lotniczej. Życzę wszystkim szczęścia, udanych i wspaniałych lotów, oraz przychylnych postów. Robert Szal Ps. I tu jeszcze na koniec przypomnienie iż 2. Podhalański piknik już tuż tuż 03 - 05. 08. 2007r. Rejestracja automatyczna http://rc-lot-hobby.livenet.pl/info.html Mam nadzieję że ta informacja nikogo nie obrazi

Witam przeczytałem wypowiedzi szanownych kolegów i znowu widzę polskie typowe przywary , brak tolerancji , usiłowanie narzucania swojego poglądu jako jedynie słusznego ( skąd ja to znam hmmm ?) skłonność do kłótni i wzajemnego obrania i to sławne polskie " pan wie kto ja jestem ?". Ja post Roberta odebrałem jako informacje o programie gdzie miedzy innymi będzie msza . Ale w końcu chyba modelarze maja prawo do mszy na jakąś intencje i nie wszyscy musza w niej uczestniczyć, mogą stanąć z boku ci co są np. prawosławni albo mahometanie lub niewierzący ale powinni to robić moim zdaniem z szacunkiem dla innych . . Ale nikt się nie skupił nad sama impreza której fragmentem jest msza . Ja wolałbym zapytać jakie piwo i jakie kiełbaski :) . TOLERANCJA to piękne słowo i wśród Polaków nie za bardzo znana a szkoda może poczytajmy w historii co doprowadziło do upadku Polski ? ja uważam ze nasze cudowne "zalety " narodowe . Z okazji nadchodzących świat proponuje refleksje nad tym tematem ale nie mszy ale swoimi podstawami wobec bliźnich , kolegów z grupy i w ogóle ludzi ze swojego dalszego i bliższego otoczenia . I jeszcze prace nad sobą ..... refleksje nad tym co mogę w sobie zmienić żeby mnie i mojemu otoczeniu było lepiej . Bo stanowimy grupę ludzi o rożnych przekonaniach i charakterach . Ale łączy nas zabawa w modelarstwo . reasumując patrzmy na to co nas łączy a nie na to co nas dzieli i tolerujmy się nawzajem . Marek S P.S nie jestem moherem, prawosławnym, żydem , mahometaninem , księdzem .... resztę dopisać , ani nawet pedałem :)
Tak... Ja też miałem nieudany debiut na tej grupie....
Chyba Miron Białoszewski powiedział kiedyś:
"Człowiek idzie przez życie jak ślepiec.... Ale chętnie tą białą laską by komuś jeszcze przyp%#@lił..."
Miał na myśli Polaków? Ciągle trzeba się z czegoś tłumaczyć. Może stą ta frustracja?.... Człowiek nie potrafi uśmechnac się do siebie, a co dopiero do innych...
Wesołych Świąt Grzegorz

Hmm... jakos dziwnie mi znajome:-) Ehh... Polska do dziwna kraj:-)
pozdrawiam Ben.