Przeprosiny

Szanowni Państwo

Napisałem prostą wiadomość o rozpoczeciu sezonu lotnego w Nowym Targu i mszy św. Dla mnie i wielu innych osób prosta i zrozumiała informacja, aż tu nagle pan grdl sobie drwi i prowokuje swoim postem. Przyznaje poniosło mnie i napisałem co napisałem. Jednocześnie oświadczam że nie jestem żadnym fanatykiem, fundametalistą, ani moherowym beretem. Szanowny Panie grdl !!! Serdecznie pana przepraszam za sagan i kretyńskie posty Przepraszam wszystkich tych którzy sie pokłucili.

Po raz kolejny przekonałem się że na tym forum nie można liczyć na pomoc w dziedzinie modelarstwa, nie można zostawić prostej informacji o imprezie, bo zawsze się ktoś znajdzie ko obśmieje, skrytykuje, sprowokuje. Odwiedzam, a raczej odwiedzałem to forum od ponad roku. Dziękuję za współpracę, dziękuję za poparcie mojej osoby.Może kiedyś spotkamy się na lotnisku i tam nastąpi prawdziwa integracja braci lotniczej. Życzę wszystkim szczęścia, udanych i wspaniałych lotów, oraz przychylnych postów. Robert Szal Ps. I tu jeszcze na koniec przypomnienie iż 2. Podhalański piknik już tuż tuż

03 - 05. 08. 2007r. Rejestracja automatyczna
nadzieję że ta informacja nikogo nie obrazi
Reply to
Robert