Mirage & Wcm.com.pl - przestrzegam

Witajcie,
na początek mocno uczulam. Szukałem modelu, który znalazłem tylko w Mirage-hobby na stronach http://www.mirage-hobby.com.pl /. Ze stron jest
wskazanie na sklep pod adresem: http://www.wcm.com.pl /
Złożyłem zamówienie, zapłaciłem(!) i czekam, czekam, czekam, zamówienia realizowane w innych sklepach dawno do mnie doszły. Dzwoniłem do WCM, pisałem maile i nic! Żadnej odpowiedzi mailowej, tlefony nie odpowiadają, na razie polecam wstrzymanie się z zakupami w tych firmach, jeżeli ktoś zamierza coś zamówić.
Też mięliście podobne problemy, bo zaczynam się bać, że kasa mi przepadła :-( ?!
Pozdrawiam. R.

Na szczescie nie trafilem do tego sklepu ale nauczka... jak się kupuje cos drgiego to odżałować te 5-10zł i za pobraniem zamawiac.
Mirage? To jakoś po francuzku? Moze jakaś francowata zjawa-złuda?

nie wiem z jakiego to jest języka, bo nie jestem jakimś poliglotą, ale ich strona to: http://www.mirage-hobby.com.pl /
a tam jest ich referencja do tego trefnego sklepu www.wcm.com.pl
więc przestrzegam wszystkich, żeby nie dać sie nabrać. r.