sprzęt z usa

witam. kupował ktoś coś z usa za pośrednictwem kupigo? albo moze jakieś inne firmy polecacie?

litus pisze:

A dlaczego nie www.hobbycity.com?

Ponieważ w zamyśle mam także zamiar kupić coś innego niż sprzęt modelarski :)
Witam Sprawdż jeszce warunki u konkurencji, na przykład: http://www.polamerusa.com / http://www.zakupyzusa.com / Pozdrowienia PP

Zapomniałem dodać. Na temat firmy Polamer, było parę pozytwnych ocen na starym forum "modelarz" PP

PL(N)umber_One pisze:

Mog potwierdzi. Kupowaem radio na Ebayu, sprzedawca wysa do magazynu polameru w chicago a ja w tym samym czasie zamwiem w polamere przeadresowanie i wysyk do Polski.
Przesyka (radiostacja 30kg) drog morsk sza 5 tygodni, kosztowaa 50$ i dosza w stanie nienaruszonym (i bezcowym). Przesyka w stanach (usps) kosztowaa te 50$ :-)
MAc