I Festiwal Modelarstwa

;)

Swoja droga, nie dam rady pojechac... Ble...

Pzdr, Pavvel

Reply to
Pavvel

Ke'dem guerfel snipped-for-privacy@modelarstwo.org.pl (Pavvel) ihn news: snipped-for-privacy@modelarstwo.org.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo

Przypuszczam, że zbyt wiele nie stracisz ;o)

Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski
Reply to
Skazoo Bemowo ErCe

:P Pewnie cala kasa na festiwal/targi poszla na pozal sie Boze marketingowcow ;)

Pzdr, Pavvel

Ps. A szkoda, bo juz mialem nadzieje, ze wreszcie cos na tym naszym rynku sie ruszy.

[...]

Nieeee... Targi organizuje firma, która chciałaby się przy okazji wypromować w Polsce, ale nie ma pojęcia jak się do tego wszystkiego zabrać. Umoczą d... przepięknie, ale to mnie nie zdziwi...

Wiesz jak wygląda rozmowa wielu właścicieli sklepów między sobą?

- Słyszałeś o tych targach w Łodzi?

- Tak.

- Jedziesz?

- A po co? Czy ja kogoś z branży nie znam? A Ty?

- Też nie jadę, bo przecież wystawiał się nie będę, a inne sprawy załatwię przez telefon.

Dodatkowo leci jeszcze kilka kąśliwych uwag o terminie imprezy, bo kto wymyślił jej organizowanie w czasie szczytu przedświątecznych zakupów. Ot i cały komentarz do sytuacji...

Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski

U, no to slabo szukales, slabo :(

Kilkukrotnie byly na ten temat posty, ostatnio o idiotycznej formie zbierania adresow pocztowych przez organizatorow.

Powtarzam, po raz kolejny poruszyles temat, ktory byl na grupie poruszony co najmnije kilkukrotnie! nie trzeba miec nawet podstawowej umiejetnosci guglowania, wystarczy przegladnac ostatni miesiac na onetniusach...

Nie zamierzamy. nie boj sie, nie zamierzamy. Tu nie sa tylko sami malkontenci. Ja na pewno zadnego orderu z tego powodu nie chce. Ani jak sie uda i bedzie to najwieksza impreza we Wszechswiecie, ani tym bardziej jak sie nie uda.

Jasne. Wszyscy frustraci tak mowia :> Znamy to na pamiec;)

Sluszna uwaga, popieram.

Wiesz, skoro Twoja duma zostala urazona naszymi odpowiedziami, ktore wynikaja z tego li tylko, ze zle/niumiejetnie/jesli wogole (niepotrzebne skreslic) przeszukales grupe, to ... jakos mi nie zal, ze sie obrazasz. Twoje prawo, Twoja wola, Twoj problem :>

Pzdr, Pavvel

Ps. A powiadaja, panie, ze podobniez Velvia 100F lepsza... Musiem sprobowac;) Provie lubie, ale wole Velvie:)

Reply to
Pavvel

Ke'dem guerfel "Piotr W." snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> ihn news:bqat4b$ad4$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo

Przepraszam, a gdzie sprawdzałeś? Ręcznie u siebie w kompie?

Masz 66 postów dotyczących różnych targów modelarskich.

A tutaj widać wyraźnie, że 56 postów było na pl.rec.modelarstwo, z czego trzy pierwsze linki prowadzą do dyskusji o targach łódzkich.

W skrzynce mailowej na przykład? Z dużymi załącznikami?

A z jakiego powodu ma być od razu "dużo niedociągnięć"? Targi jako forma handlu są znane od dawna i tutaj prochu nie trzeba wymyślać. Jeżeli się przemyśli organizację, to nie musi być żadnych wielkich niedociągnięć, co najwyżej pewne niedogodności. Sęk w tym, że nikt tego nie przemyślał i raczej tego nie zrobi.

Taaaa... Żołądkujesz się tak, jakbyś był organizatorem, któremu wszystko właśnie leci z rąk, bo impreza nie cieszy się zainteresowaniem...

Oczywiście. W dodatku uwielbiają rozbijać rodziny, doprowadzać facetów do bankructwa, niewolić ich żony, a dzieci sprzedawać do zamorskich zamtuzów...

Idź, oglądaj, pstrykaj, filmuj nawet na średnim obrazku - nikt Ci nie broni i do niczego nie zmusza. Możesz nawet napisać o swoich radosnych doświadczeniach na pl.rec.foto czy gdziekolwiek chcesz, ale nie odgrażaj się, bo to trochę głupie...

Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski
Reply to
Skazoo Bemowo ErCe

Taa, a swistak siedzi i zawija je w te sreberka;) Przeciez sie odgrazales, w dosc dziecinny zreszta sposob, na koncu swojego postu...

A co, to nie jest normalne?? to po co mam specjalny katalog na precla?? Yyy, leczyc sie juz, czy jeszcze za wczesnie? A moze juz za pozno dla mnie?? :) A na powaznie. Tak trzymam posty u siebie. Nie zal mi dysku na to. I mam posty nie tylko z dwoch miesiecy. Zaskocze Cie. Nie tylko z pol roku. Ale z dwoch ponad lat, od czasu jak znalazlem ta grupe. Po co mam kasowac skarbnice wiedzy?? Co wiecej! Sporo mam pokopiowane do innego katalogu, by to co mnie najbardziej interesuje moc *bardzo* szybko znalezc. A czesc mam nawet podrukowane. Czy uwazasz, ze normalne jest kupowac encyklopedie do znalezienia jednego hasla w krzyzowce i po miesiacu ta encyklopedie wyrzucac, bo to juz bylo i juz nieaktualne?

BTW, czytajac ciagle grupe, mniej wiecej pamietam co bylo poruszane, przynajmniej w temacie, ktory mnie interesuje. A z drugiej strony i tak zapuszczam googla.

to zle przeszukales. PMM oprocz mnie Ci juz zwrocil na to uwage.

I moze dotyczylo to zupelnie innej sprawy niz te nieszczesne targi?? Poza tym w poprzednim poscie twierdziles, iz cytuje: "Przed wysłaniem na grupę sprawdziłem czy nie było info na ten temat. Znalazłem jedno pytanie o targi ....ale w Pradze. Nie jestem zbyt czynnym modelarzem i nie bywam w sklepach dwa razy dziennie Tak jak ty , po prostu pracuje.....i może dlatego dopiero z Expresu Ilustrowanego dowiedziałem się o tej imprezie." Wiec jeszcze pare godzin temu uwazales, ze na tewn temat na grupie nie bylo ani slowa... Mam nadzieje, ze to tylko moja nadinterpretacja, ale tak to wyglada.

Wiesz, wiekszosc z nas ma te date wyryta pod czaszka i widzi ja w kazdym snie/koszmarze. Tyle ile maili na prywatne adresy dostalismy, to nasze.

A na grupe my pisalismy. nie raz. Nie dwa, a nawet nie trzy. Fakt, organizatorzy sie nie oglaszali na grupie. Pewnie wzieli adresy z PWM.

To prawda. Choc na razie slyszalem tylko pozytywne opinie. Ale najlepiej sie testuje wlasnorecznie:) Fakt, Velvia podbija kolory, ale ja tak lubie:) Provia zreszta tez jest swietna. A ceny... Coz, gdyby nie Allegro... Nie zwariowalem, by dawac 40-50zl za rolke slajdu... Ale to NTG, choc jest wlasciwie to jedyna czesc Twojego postu, w ktorej sie zgadzmy:D Dobre i to:D:D:D

PZdr, Pavvel

Reply to
Pavvel

Ke'dem guerfel "Piotr W." snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> ihn news:bqb50b$3b2$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo

Doprawdy? Wiesz, tam daleko po prawej stronie jest taki link "Sortuj według dat", po kliknięciu na który masz takie wyniki:

Pierwszy link od góry jest dzisiejszą dyskusja, ale poprzedni jest z 7 listopada, czyli nie na tyle dawno, żeby o nim zapomnieć.

Ściągając posty z news.tpi.pl masz archiwum z ostatnich kilku tygodni, nieprawdaż? Wystarczy przejrzeć, co nawet OE umożliwia. Ale gdybyś nawet nie miał, to skoro nie jesteś stałym bywalcem grupy, to wypadałoby przeszukać archiwum grupy w poszukiwaniu podobnych dyskusji i nie patrzeć na datę pierwszego posta, ale ostatniego - bo dyskusja może trwać tygodniami etc.

Nie posty, a maile - spam od palantów organizujących te targi.

Nie mylę. Odgrażasz się, że zrobisz zdjęcia, których nam nie pokażesz, bośmy są chamy...

Głupie było to, że nie chciało Ci się przejrzeć archiwum.

Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski

Witam.Przy takim podejśćiu do tematu nie dziwię się że modelarstwo w Polsce wyglada jak wygląda-na zawodach i wystawach zero publiki tylko modelarze,sklepy modelarskie padają jak muchy a może by się obejrzeć na południe a nie stosować politykę smerfa marudy- itak się nie uda.Pozdr Andrzej

Reply to
Andrzejkostrubala

Witam. czy ktos z kolegów lata na czyms takim? Silnik ma doc dobre parametry - porownywane z ZG38 tyle ze taki 38 ciagnie smnigło 20x10 a MVVS 18X8 ma juz klopot. jak by ktos mogl sie wypowiedziec - bede wdzieczny bo mam dylemat czy nie kupic tego 36ccm MVVS-a

Reply to
Marcin Juraszek

<ciach>

a marzeniem młodego chłopaka nie jest jak przed laty kolejka

Mam szczera nadzieje, ze tak nie jest. Na szczescie na grupie jest wielu, tak zwanych "malolatow" :D i to bardzo cieszy. JAk widac nie kazdy nastolatek jedyne swoje zajecie widzi w chodzeniu w szeleszczacym ubranku po osiedlu nocami, z roznymi pomocami w reku. A najwiekszy problem jest w tym, ze to rodzice nie potrafia wychowac dziecka. wielu rodzicom sie wydaje, ze najwazniesza jest kasa "przeciez ja zarabiam, wiec czego ode mnie chcesz??" tak wielu rodzicow podchodzi do wychowywania dziecka. A pozniej sie zwala, a to na szkole, ze nie umie wychowac, a to na telewizor, ze brutalne filmy, a to na komputer, ze krwawe gry. I wlasnie tutaj widze szanse dla pewnych ruchow, ktore zostaly podjete na PWM. I przede wszystkim dlatego bardzo mocno temu projektowi kibicuje.

Pzdr, Pavvel

Reply to
Pavvel

Ke'dem guerfel "Andrzejkostrubala@poczta onet.pl" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> ihn news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo

???

Nie twierdzę, że "i tak się nie uda", ale że akurat tej firmie się nie uda, ze względu na podejście do realizacji tematu. To "drobna" różnica, której nie zauważyłeś...

Kwestię różnic w możliwościach prowadzenia interesu, podatkach oraz tym podobnych duperelach między Polską i Czechami pomijam...

Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski