Ogólnopolski Festiwal Modelarstwa 2004

Witam!

Dziękujemy wszystkim modelarzom i organizacjom za poparcie naszej inicjatywy i pomoc w organizacji imprezy.

Kolejną edycję Ogólnopolskiego Festiwalu Modelarstwa w Łodzi planujemy w terminie 28/29/30 maja 2004.

Zamierzamy zwiększyć ilość pokazów zawodów oraz strefę stoisk targowych.

Prosimy zainteresowanych o opinie na temat ubiegłorocznej imprezy jak i propozycje na rok 2004.

Zamierzamy zaprosić do współpracy modelarzy i firmy zagraniczne.

W tym celu organizujemy wyjazd na targi do Niemiec

Spielwarenmesse International Toy Fair Nürnberg: 05-10 luty 2004.

Czekamy na uwagi i propozycje.

Pozdrowienia snipped-for-privacy@modelarskie.pl

Impuls

Ke'dem guerfel "Impuls" snipped-for-privacy@impuls.media.pl> ihn news:btnbb9$9on$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo

A niech tylko dostanę jakiegokolwiek maila od was...

Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski

Witam.Impreza jak najbardziej potrzebna i pożądana.Termin zdecydowanie lepszy niż w grudniu.Mam nadzieję ze będzie się odbywala cyklicznie co przyczyni się do popularyzacji modelarstwa rekreacyjnego w Polsce.Napewno pancerniacy RC wpisują ja do swojego kalendarza.Proszę o wszelkie info na priv.Pozdr Andrzej

Reply to
Andrzejkostrubala

Witam! Od lutego ruszamy pełną parą do pracy. Dokładnie tak jak piszesz nie chcemy koncentrować się na konkretnej dziedzinie modelarstwa ale na promocji tego hobby w Polsce. Przy okazji jak rozmawiamy o pancerniakach to cieszymy się z pokazów jakie przygotowaliście na imprezie - były niezmiernie widowiskowe. Jeśli organizujecie zawody lub spotkania/prezentacje swoich modeli proszę o info chętnie rozwiniemy ten temat na kolejnej edycji Festiwalu. Chcemy zorientować się w realiach waszej specjalności. Taką prośbę w zasadzie kierujemy do wszystkich klubów zrzeszeń i organizacji modelarskich. Jeśli są zainteresowani realizacją w ramach tegorocznej edycji Festiwalu zawodów dowolnej rangi lub pokazów chętnie pomożemy w ich organizacji i promocji.

Pozdrowienia Dariusz Flisiak

snipped-for-privacy@modelarskie.pl

Użytkownik "Andrzejkostrubala@poczta onet.pl" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

Reply to
Festiwal Modelarstwa

Jedno jest pewne: tym razem nie przegapię takiej imprezy i w maju stawię się na 100% i może jeszcze jakąś ekipę namówię

... o ile właśnie w tych dniach nie będę się bronił na mgr...

pozdrawiam, Pit

Reply to
Piotr Suska

Witam!

Mam szczerą nadzieję, że z tego wątku rozwinie się gigant, co zaowocuje polepszeniem sytuacji na Festiwalu.

Przegooglowałem dla Was całą grupę na ten temat i proszę, oto nasze opinie (przeczytajcie CAŁE wątki!):

tu, to KONIECZNIE musicie zapamiętać:

TEŻ (opinie tuż przed Festiwalem) :

W tym celu organizujemy wyjazd na targi do Niemiec

To się Wam napewno przyda!!! Bo niestety przyznam, że jeszcze duuuużo Wam do Norymberdzkich targów brakuje... :((((((

Teraz ja dołączę swą opinię: Wkurzją mnie niektóre (większość nie budzi wielkich zastrzerzeń) sposoby reklamy, otórz przeczytałem na Waszej stronie takie zdanie (jeżeli przekręciłem, poprawcie): "Tydzień przed Festiwalem po ulicach Łodzi będą chodzić studenci przebrani za samoloty zdalnie kierowane".

Pozostawiam to bez komentarza.

O kolejnym denerwującym mnie sposobie reklamy przeczytacie w drugim podanym przeze mnie linku.

Na razie to tyle z mojej strony. Serdecznie pozdrawiam i życzę udanego Festiwalu, Szymon Bartuś

Reply to
Szymon

Witam !

Witam ja byłem tak wiec moje uwago co do imprezy :

To ta kolejka stałem 40 min zanim dotarłem pod kasy po prostu rzeź ...Ja jestem od RC. Generalnie jak dla mnie za mało latania latały dwa samoloty ja bym na hali zrobił siatkę dla łatających jeżdżących itp. itd.... po prostu poruszających się a widownie posądzić na widowni ... korytarze w tej hali spokojnie wystarczyły by na stanowiska handlowe !!! Są olbrzymie !! Brak modeli samochodów takich sklejanych i ładnie pomalowanych ... Ogólnie impreza udana gdyby w/w sprawy ...

Pozdrawiam Andrzej D.

Użytkownik "Impuls" snipped-for-privacy@impuls.media.pl> napisał w wiadomości news:btnbb9$9on$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Reply to
Ajek6

sesja w MAJU ??? gdzie są takie dziwne studia? ;-)

pzdr, Pit

Reply to
Piotr Suska