I Festiwal Modelarstwa

Ke'dem guerfel "Piotr W." snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> ihn news:bqdo1k$fu1$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo

Wykluczam tym nieznajomość tematu na grupie, co próbowałeś sugerować...

Szczególnie, że zdarzyło Ci się to napisać w stylu tych organizatorów...

???

To było jedynie udowodnienie, że:

- na grupie była już mowa o targach w Łodzi;

- że da się to znaleźć;

- że posty były niedawno;

- że reklamowanie tego badziewia przyprawia już o mdłości;

Naprawdę nie trzeba dorabiać ideologii do faktów - posty na temat targów były wcześniej, a Tobie nie chciało się pogooglać i tyle...

Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski

Możę nie chodzi o podejśćie ale o to żę coś próbują zrobić,może nie wyjdzie im za pierwszym razem(byloby to wręcz zaskakujące w naszym polskim piekiełku gdyby komuś się coś udało)Być może wyciągną wnioski na przyszłość

ręce.Myślę żę problem polega na tym,żę oni się tym bawią.Spójrz na ofertę przeważają tanie modele rekreacyjne.A u nas w sklepach czeka się na klienta który kupi wyczynowca za nie wiem jaką kasę.Pozdr Andrzej

Reply to
andrzejkostrubala

Ke'dem guerfel snipped-for-privacy@poczta.onet.pl ihn news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo

Głównie zareklamować swoją firmę, a nie rozpowszechnić modelarstwo wśród narodu, aż tacy mili to oni nie są...

Dlaczego wszyscy już usprawiedliwiają ich porażkę? Organizowanie targów to nie sprzedawanie na bazarze - jak się tego nie umie robić, to się za to nie zabiera. Po ich czynach widać, że robią to pierwszy raz, w pośpiechu i cokolwiek bezmyślnie. Przecież błedów już popełnili sporo, to jak ma im to wyjść?

Niech zaczną od etyki w biznesie, to im się przyda nie tylko przy organizowaniu targów, ale w ogóle.

A może po prostu czeski fiskus nie jest taki pazerny?

Mnie RC nie interesuje i na tym się nie znam, mogę porozmawiać o modelach plastikowych.

Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski

Powiem jasno - jezeli tak uwazasz, pomimo tego, ze jasno wyjasnilismy Ci dlaczego my mamy racje, to oznacza, ze dalsza dyskusja jest bez sensu. Jestes ze swoim zdaniem sam, przeciwko wszystkim tym, ktorzy sie odezwali. A jednak uwazasz, ze to Ty masz racje. To jak z dowcipu: "Facet w radiu uslyszal: Uwaga autostrada I-5 jedzie wariat pd prad! Popatrzyl do okoloa i powiedzial do siebie, Jezusie! nie jeden jedzie pod prad! Tu sa ich setki!!!" Ty prezentujesz soba wlasnie takiego jadacego pod prad.

Pzdr, Pavvel

Reply to
Pavvel

Witam. A może ktoś z kolegów wie kto się będzie na Festiwalu "produkował" ??? Jakieś firmy , sklepy, importerzy ?

Gorąco pozdrawiam. tolo

Reply to
tolo

Ke'dem guerfel "Piotr W." snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> ihn news:bqe1gf$mga$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo

Mam dość informacji o tych targach. Napisałeś to dokładnie tak, jakby to napisał jeden z "marketingowców" tej firmy, więc się nie dziw, że dostałeś ochrzan od kilku osób...

Obserwuję ich działania od dwóch stron - sklepu i modelarza. W obu przypadkach idzie im tak samo...

Nooo... jeżeli dla Ciebie 3 tygodnie na grupie to odległe czasy, to współczuję, bo musiałeś chyba w wielu filtrach wylądować...

Wyobraź sobie, że te posty czytałem wcześniej, siedząc regularnie na grupie. Dwa, że jeśli chodzi o samo poinformowanie o istnieniu targów, to nawet post o d... Maryni o tym informuje.

Poza tym firma zeskanowała adresy mailowe osób pisujących na grupę oraz adresy z PWM i z Forum PWM, więc gwarantuję Ci, że ~98% osób tutaj piszących o targach wie doskonale od dawna.

Jeżeli napisze o tegorocznych, to tak.

Zaraz będziesz chciał powiedzieć, że bez Twojego posta to by nie było sensownej dyskusji i nikt by się niczego o tych targach nie dowiedział...

Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski

Ke'dem guerfel "Piotr W." snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> ihn news:bqe2kv$qin$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.rec.modelarstwo

Nie pasi mi żerowanie na pracy innych, czyli skanowanie adresów mailowych modelarzy z PWM i Forum PWM plus jeszcze kilka innych rzeczy, które robi ta firma przygotowując targi.

Co mi się marzy, to zostawiam dla siebie.

Pod warunkiem, że sama idea nie zostanie skompromitowana, a jak na razie to ta firma robi baaaardzo wiele, żeby ogólnopolskie targi modelarskie skompromitować raz na zaawsze...

WYbacz, ale widać wyraźnie, że nie masz pojęcia o funkcjonowaniu rynku modelarskiego, przynajmniej od strony plastików. Ten rynek ma swój stały rytm i są doskonałe okresy, w czasie których można zrobić takie targi pasujące wszystkim.

Reply to
Peter 'Mikolaj' Mikolajski

Czytam ten watek i czytam i powiem szczerze: nie do konca wiem o co tu chodzi. Przejrzalem archiwum i dalej czuje sie zagubiony. Fakty ktore zebralem:

  1. Piotr W napisal krotkie zdanie (w zalaczeniu)
  2. Zostal za to solidnie zjechany przez czesc osob. Przy okazi syskusje rozrosly sie na tematy trudne do ujecia.
  3. Przy okazji objechania Piotra zostaly zjechane same targi. Poniewaz sam sie wybieralem probowalem ustalic powody. Z watkow historycznych ustalilem jeszcze ze:
  4. organizatorzy zastosowali nieelegancka forme reklamy targow i za to sa nielubiani przez kilka/kilkanascie lub wiecej osob.

I to tyle. Czy z tego wynika ze na targi nie warto jechac? Oswieccie mnie prosze! Dlaczego jedziecie z gory na dol impreze ktora sie jeszcze nie odbyla ? Moze dzieki Wam zaoszczedze dzien czasu i jeszcze troche kasy na paliwie. Poki co nadal sie wybieram.

Pozdrawiam,

Kuba wciaz nieuswiadomi> 7.XII. 2003 r. w Hali Sportowej w Łodzi odbędzie się I Festiwal Modelarstwa

Reply to
Jakub Mendys

Witam, przeczytałem sobie posty w temacie j.w. i proponuję zastanowić się osobom,które zawzięcie krytykują nadmiar informacji o Festiwalu. Lepiej dostać 10x informację gdzie i kiedy taki festiwal jest niż nie dostać ani razu i potem mieć ból "że nie byłem bo nie wiedziałem". Chcemy dogonić w modelarstwie Niemcy i Czechy? To popierajmy takie imprezy wszystkimi możliwymi środkami... Piotr

Reply to
piojan
Reply to
Skazoo Bemowo ErCe

Użytkownik Skazoo Bemowo ErCe napisał:

Panowie dajcie spokój. Ktoś coś postanowił zorganizować i zrobił wszystko co w jego mocy. Nie widzę tu miejsca na krytykowanie. Dobrze że coś takiego jest, może się przyjmie i rozwinie. Nie ważne czy ludzie mają pieniądze, czy nie. Nie w tym przypadku. Jest impreza i osoby wystarczająco silnie zainteresowane na pewno znajdą możliwość jej odwiedzenia. Jeśli kilkadziesiąt osób w całej Polsce pod wpływem tej imprezy zajmie się lub wróci do modelarstwa na stałe to też będzie duży sukces. Nie ma co liczyć na fajerwerki i pompę. Jeśli mają być w przyszłości znaczące imprezy tego typu, to przecież nie powstaną z niczego, tylko właśnie z imprez mniejszego kalibru. A Warszawa powinna się wstydzić. Jedyna jakaś-tam impreza na Bemowie w mijającym roku zupełnie skapcaniała i skurczyła się do lokalnej rozrywki kolegów z AP, walczących o złote kalesony we własnym gronie.

Reply to
A.Grodecki

Dnia 2003-12-01 21:36, Użytkownik A.Grodecki napisał:

Hahahahahahh.............

Wiesz - każde miasto w którym sa zawody może się wstydzić ! Dotyczy to w równym sotopniu redukcyjnych co i RC! O złote kalesony wsród kolesi walczy się na praktycznie każdych zawodach !

Reply to
Andrzej Hołowacz

Mikolaju, idz posprzataj na forum bo kupa wodolejskich postow sie pojawila, w tym i Twoje na Twoim dziale. Samo sie nie posprzata. No i inne naruszenia tez sa. Oszczedzaj energie :-)

KP

Reply to
Kuba Plewka