nowy sklep

szanowni grupowiecze,
jest nowy modelarski sklep internetowy
sklep dostepny jest pod adresem www.xtremerc.pl
w ofercie sa gyro logictech i csm (w tym takze uklad flybarless) oraz
produkty spektrum w super cenach
przepraszam za spam i pozdrawiam michal

Stan na 7/12/2008 - jedna ( słownie - jedna pozycja ) kabelek za 49 zł na stanie. Resztę to mi sciągną jak zapłacę i poczekam tak ze 2 tygodnie. No comment ......
buwi
buwi777 pisze:

Dziwisz się? Przeciez najpierw trzeba zamowic w hobbycity , poczekać az dojdzie , doliczyć pare groszy i dopiero sprzedac. Ja dawno przestałem kupować w PL. W hongkongu minimum 50% taniej a i paczka idzie 6 dni.
panie norbercie i panie buwi,
jestesmy wylacznym i bezposrednim przedstawicielem firm logictech i csm (a niedlugo wielu innych) na polske. bedziemy dazyc do tego, aby wszystkie produkty byly sprowadzane bezposrednio od producentow, aby klientom zaproponowac najlepsze ceny. stan magazynowy niedlugo ulegnie zwiekszeniu, zamownienia sa w drodze i ciagle dodajemy nowe produkty.
pozdrawiam i zapraszam
Michał Łuczak e-mail: snipped-for-privacy@xtremerc.pl www.xtremerc.pl
ps. panie norbercie, produkty csm nie sa dostepne w honkkongu - to produkty brytyjskie :-)
Norbert pisze:

Michał Łuczak wrote:

Witam,
Stan sklepu na 8:43 - Niedziela: "Warning: require(includes/languages/.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in /home/xtremerc/ftp/includes/application_top.php on line 288
Fatal error: require() [function.require]: Failed opening required 'includes/languages/.php' (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/xtremerc/ftp/includes/application_top.php on line 288"
Myslalem, ze sklepy internetowe sa otwarte w niedziele. ;)
A dwa to poproscie Waszego admina by Wam wylaczyl slanie bledow php do klientow bo to duza dziura w zabezpieczeniach.
Pozdrawiam, Darek.
Michał Łuczak pisze:

Ja tylko zwracam uwage ze do potencjalnego przyszlego klienta nalezy zwracac sie z szacunkiem. Polszczyzna tez nakazuje pisanie pewnych rzeczy wielką literą. Co do brytyjskiego rynku , niestety jak narazie np aparatury sciagam tez ze sklepu w UK bo taniej niz zakup w Polsce. Dla przykładu. DX6i z AR6200 koszt na allegro waszym 599zł, w sklepie 579zł A z angielskiego sklepu wyszło mnie z przesyłką 470zł. Sklep niech się rozwija , mam nadzieje w jedyna sluszna strone czyli małe ceny duzo klientow bo odwrotna strategia skazuje kazdy sklep na zaglade zwlaszcza nowo powstały. Dodam jeszcze ze w ofercie jest 24 produkty. Błędem jest startowanie z tak małym asortymentem ktory zaweza sie do jednego przedmotu na stanie a na reszte trzebna czekac bo klient ktory wejdzie i zobaczy ze jest tylko kilkanascie rzeczy moze wiecej nie zajrzec do sklepu skreslajac go z gory jako "dziwny". Ale... ten juz wystartowal wiec po ptokach , teraz trzeba uzupelniac sprzet masowo, dawac dobre ceny i liczyc ze klient jeszcze wroci.

Nie zapominajmy jednak, że kupując w Polsce mamy gwarancję, rękojmię sprzedawcy i polskie instrukcje do sprzętu :)
PMK

[ ciach ]

hm .. powiedzmy ...
pozdrawiam deszczowo
buwi
PeKlesyk pisze:

Nie zapominajmy że na towar z HK tez jest gwarancja ( odsyłałęm silnik i wymienili bez mrugniecia okiem ), polska instrukcje mozna sciagnac z netu a dla mnie wydanie za ten sam towar 50% mniej niz w polsce to dobra rekomendacja.

Ktory na dealextreme kosztuje 7 dolarów http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11996 pozdr Darek_J
Pomijając kwestię sklepu powiem tylko, że z tym Panem miałem raz styczność przez Allegro - pierwszy i ostatni. Wtedy to było normalne oszustwo, teraz jest sklep więc może będzie lepiej.
Krzysiek
sklep full wypas, tyle towaru że aż kipi
cze a ja jestem pod wrazeniem kupilem na pniu szwystko co maja i jestem happy M