Aparatura MC-10 (jeszcze raz pomieszałem coś z datą dlatego jeszcze raz; przepraszam)

Witam

Co sądzicie o nadajniku Mc-10 35 MHz. Czy trzeba używać odbiornika firmy GRAUPNER czy pasują inne ? Mam możliwość kupienia używanej.

Pozdrawiam Piotr

Reply to
Piotr Piechota

Witam

Zdecydowanie polecam MC-12, wygląda identycznie, ma dużo więcej przydatnych funkcji, których brakuje w MC-10. Nie jestem pewny co do oprogramowania 10-ki, ale w 12-ce są dual rate'y, funkcja expo, ustawianie drogi i maxymalnych wychyleń serw, rewersy, kilka bardzo przydatnych mikserów (ogon V, delta i wiele innych), programy HELI, FLY, AC(akrobaty), trzy dowolnie programowalne mixery, stoper(z możliwością uruchamiania drążkiem gazu), timer(czas mierzy od tyłu). Napewno coś pominąłem. Mam MC-12 i nie mam powodów do nażekania, wystarcza mi w zupełności. Znam kilku ludzi z MC-10, którzy żałują, że nie dołożyli 100 zł do MC-12.

A jeśli chodzi o odbiorniki to nie wymaga się tylko Graupnera - inne chodzą równie dobrze.

Pozdrawiam - Radek P.

Reply to
Radek P

I zapomniałem jeszcze dodać, że MC-12 ma pamięć na 8 modeli, gdy MC-10 ma może na 2.

Reply to
Radek P