Graupner MC-10

Mam nadajnik Graupner MC-10 próbuj±c wej¶æ do menu, nie dzia³a. Biore 2
guziczki naraz wciskam na dó³ (PYKAJ¡!!!) i nie wchodzi, wcze¶niej do
dzia³a³o, akumulatory s± na³adowane na full. Czy to mo¿liwe ¿e to siê sta³o
od czêstego w³±czania i wy³±czania nadajnika z ³adowania (co minutkê?)
Pzdr
Reply to
Mariusz Koziorowicz
Użytkownik Mariusz Koziorowicz napisał:
czy sa inne sytuacje gdy te przyciski spelniaja poprawnie swoja funkcje? jesli nie to urwal sie jakis kabelek (sciezka) albo same pstryczki dokonaly swego zywota. miernik prawde Ci powie
Reply to
AlexY
Nie ma bo siê do opcji nie da wej¶æ
Zaraz sprawdze
JAKIE¦ INNE PROPOZYCJE CO SIÊ STA£O?
Reply to
Mariusz Koziorowicz
Nie musisz wchodzić - np. włączenie/zatrzymanie timera prawym pstryczkiem a skasowanie lewym. A taki pstryczek w swoim nadajniku MC-12 już wymieniałem. Więc najpierw sprawdź.
Reply to
Piotr Konopka
Mc 10 nie ma timera :( przynajmniej mój)
Pozdrawiam Piotr
Reply to
Piotr Piechota