temat rzeka,.. jaka aparatura?

Witam! Moge zacząć jak wielu z Was na swoich stronach:"... po 20tu latach
wróciłem do dawnego hobby!":) Powrót związany był z komunią syna,.. aparatura,..
samolot,. silnik,.. i inne drobiazgi. Zabrałem sie do budowy,.. potem zapał
troche minął,.. ale już po 4-ech latach wrócił ze zdwojoną siłą! :) Samolot na
ukończeniu,.. w międzyczasie natknąłem sie na coś co nazywa się HYDROFOAM albo
HYDRO-FLY. I w tym międzyczasie go zbudawałem,.. czeka na czas i pogode. Na
dodatek stwierdziłem, że oba te modele będą zbyt trudne do nauki latanie przez
syna ( i pewnie przeze mnie ) więc w drodze jest 3-ci model z EPP,.. do nauki.
Ale do sedna. 4 lata temu kupiłem prostą 6-cio kanałową aparature Graupner
X-412. Jest ok., ale teraz wiem, że jak sie ma pare różnych modeli to przydałaby
sie aparaturka z komoputerem. No i tu licze na Waszą pomoc. Macie swoje typy i
spostrzezenia,.. która jest ok,.. a w której są jakieś minus. Z tego co widze w
sklepach to interesowałyby mnie wstepnie takie modele jak: HITEC Optic6,
Flash5x, Sanwa VG6000,... mniej widać w sklepach, ale słysze wiele miłych słów o
Graupner mc-12 ( czy jakoś tak ), to nie najnowszy model, ale lubiany.
Koniecznie z Polską instrukcją! Co polecacie? .. i dlaczego ( tak w skrócie :).
Pozdrawiam.
Reply to
Radek
No i chyba sam mam dla siebie odpowiedź!;) Troche poczytałem i wybór pewnie padnie na Graupner mx-12,... albo mx-16,.. jak sie "zepnę" :) Prawda, że dobry wybór?:)
Reply to
Radek
Radek napisał(a):
Moim zdaniem za kwotę do 1000 zł (lub nieznacznie powyżej) najlepszy wybór to MX -16
pozdr.
Remigiusz Żukowski
Reply to
Remigiusz Zukowski
Jedyny s³uszny pozatym jak masz juz w domu graupnerka bedzie mozna to spiac kablem i podszkoliæ syna w lataniu w miere bezstersowo ;) Pozdrawiam Addriano Zadowolony uzytkowniek MX-12 :D
Reply to
Addriano
No właśnie,.. skoro kolega już wspomniał,.. Czy X-412 można podłączyc do drugiej aparatury w systemie trenera? Mam w niej dorobione gniazdo na symulator, ale czy to to samo podłączenie?
Reply to
rademar
Mo¿e pracowaæ jako uczeñ nie moze jako nauczyciel. Po krótce wygl±da to tak. Radio które ma funkcje nauczyciela. Przez naci¶niecie i przytrzymanie w nim odpowiednigo guzika wpuszcza na swój tor w.cz. sygna³ modulacji z radia podpiêtego jako uczen natomiast po puszczeniu tego guzika odlacza ucznia i dopuszcza do g³osu w³asny modulator. Reasumujac jezeli do X-412 podepniesz jescze specialny prz³±cznik który umo¿liwu podmiane sygan³u modulacji radio bedzie mog³o pracowaæ ja nauczyciel równierz. Pozdrawiam Addriano
Reply to
Addriano
Na koniec już - dodam tylko - żebys zastanowił sie gdzie kupujesz. Czy czasami cena Mx12 (mx16) w Polsce nie jest zbyt "abstrakcyjna". Dodam, że też niedawno kupowalem mx12 i zdecydowałem się przywieźć ją z Niemiec. O instrukcję polską bym się nie martwił. Jeśli będziesz miał problem - daj znać. Pozdrawiam Toamsz Skurniak
Użytkownik snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
Reply to
Tomasz Skurniak