Aparatura - jaka jest mi potrzebna?

Jestem poczatkujacy, chce sobie polatać skrzydłem (cos ala

dwie lotki i silniczek.
Do tego potrzebne są 3 kanały do sterowania, ale nie wiem czy dobra bedzie
aparatura typu Laser 4 (z dwoma drazkami) - czy nie lepiej do sterowania
silnikiem miec kanał na suwaku?
Czy jest sterowanie silnikiem jest przez drążek to zeby silnik chodził trzeba
ciagle trzymać drążek wychylony?
I gdzie szukac tanich, uzywanych aparatur?
Reply to
Maruszek
W artykule snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl> Maruszek napisał(a):
na razie 3 ale szybko dojdzie ci cos na 4 kanalach i co wtedy? Roznica w cenie miedzy 3 a 4 kanalami nie jest duza, a jak kupisz 3 kanalowa to wczesniej czy pozniej bedziesz musial ja sprzedac i kupowac cos z wieksza liczba kanalow
jak chodzi o TEGO lasera z allegro to sie nie bede wypowiadac;-)
nie zadne bzdety w stylu suwaki, chyba ze w helikopterach na czyms takim jest gaz, ale to tylko dlatego ze na 2 drazkach jest co innego.
nie na ogol jest metalowa blaszka ktora po zdjeciu sprezynki zapobiega majtaniu sie drazka
allegro, forum

pozdr karol
Reply to
Karol