Aparatura - jaka jest mi potrzebna?

Jestem poczatkujacy, chce sobie polatać skrzydłem (cos ala

dwie lotki i silniczek. Do tego potrzebne są 3 kanały do sterowania, ale nie wiem czy dobra bedzie aparatura typu Laser 4 (z dwoma drazkami) - czy nie lepiej do sterowania silnikiem miec kanał na suwaku? Czy jest sterowanie silnikiem jest przez drążek to zeby silnik chodził trzeba ciagle trzymać drążek wychylony?

I gdzie szukac tanich, uzywanych aparatur?

Reply to
Maruszek

W artykule snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl> Maruszek napisał(a):

na razie 3 ale szybko dojdzie ci cos na 4 kanalach i co wtedy? Roznica w cenie miedzy 3 a 4 kanalami nie jest duza, a jak kupisz 3 kanalowa to wczesniej czy pozniej bedziesz musial ja sprzedac i kupowac cos z wieksza liczba kanalow

jak chodzi o TEGO lasera z allegro to sie nie bede wypowiadac;-)

nie zadne bzdety w stylu suwaki, chyba ze w helikopterach na czyms takim jest gaz, ale to tylko dlatego ze na 2 drazkach jest co innego.

nie na ogol jest metalowa blaszka ktora po zdjeciu sprezynki zapobiega majtaniu sie drazka

allegro, forum

pozdr karol

Reply to
Karol