Re: Jaka aparatura i gdzie ?

witaj ofiaro mego nastroju:
obrazek:
merytorycznie:
Krzysztof J. Choroszko
Cóz za szybka i merytoryczna odpowiedz :P Zaufaj mi przegladam ....
Tym niemniej POZDRAWIAM ....
Reply to
Pawel Burdziakowski <speCyfick
Co sie czepiasz ;) Przeciez czlowiek zaczal przegladac teraz, po Twojej odpowiedzi :) R
Reply to
Robert Gadomski
To¶my sobie pogadali :P Wiem mo¿e dla was to banalne ... Ale ...
Reply to
invalid unparseable
Owszem, w swojej jeszcze krotkiej bytnosci na tej liscie zauwazylem, ze czasem ktos rzuca haslo: "Moze by tak zrobic FAQ?", ale na tym sie konczy. Poki co Archiwum to kopalnia wiedzy. W zasadzie wszystko juz zostalo tam powiedziane. Czasem jakies szczegolowe odpowiedzi ciezko znalezc i latwiej zapytac, ale wtedy nikt cie za to nie bedzie raczej kopal :) R
Reply to
Robert Gadomski
moze sprobujesz? ;-)
oplaty? dochodzi transport, a w przypadku pecha clo i VAT
Reply to
Krzysztof J. Choroszko
Zapomnialem napisac ze na kanale 2 i 3 jest DualRate
Reply to
Arcimek