Prosba o porade

Witam wszystkich,
Na tej grupie jestem pierwszy raz, mam na imie Robert. Kiedys, kiedys dawno
temu interesowalem sie modelarstwem lotnicznym, chodzilem nawet do modelarni
w PKiN (Wawa), ale to bylo wieki temu. Potem przez dluzszy czas sklejalem
plastikowe modele samolotow w skali 1:72. Mam je do tej pory. Teraz naszlo
mnie na latajacy model sterowany radiem.
I tu moja prosba. Prosze poleccie mi jakis ciekawy model, rozpietosc ok.
1000-1300 mm, silniczek 2,5-3,5 cm3,stale 3(2)-kolowe podwozie, aparatura
chyba 4-kanalowa. Model oczywiscie do nauki latania/rekreacyjny, bo jestem
zoltym dziobem w tej materii :-) Aha! I dobrze by bylo, zebym mogl zdejmowac
mu skrzydla, zeby zmiescil sie do auta. No i dobrze by bylo, zebym mogl go
kupic w Wawie i fajnie sie prezentowal, tzn. zeby byl zgrabny :-) I drugie
pytanie: Jaki jest orierntacyjny koszt takiego modelu do budowy z aparatura,
silnikiem?
Pozdrawiam
Robert
Reply to
Robert Kucewicz
Witam:
(z³ó¿ link do kupy) Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Witam, na poczatek pojawia sie pytanie... Ten model ma byc na dluzej czy tylko na trening? Jesli na dluzej to warto pomyslec nad jakims zestawem ARF (zakladam, ze nie bedzie Ci sie chcialo wszystkiego skladac samemu). W tej chwili na Tower Hobbies jest w ofercie wiele ciekawych propozycji. Ponizej link:
**lub
mysle, ze jak na poczatek te opcje beda ok. Nie kosztuja duzo a oferuja naprawde duze mozliwosci nauki oraz podstawy akrobacji... Oczywiscie 3D nie wykrecisz takim modelem ale podstaw sie nauczysz. Jesli natomiast chcesz tylko nauczyc sie latac czyli start, ladowanie itp... To kup sobie taniego depronowca z silnikiem 280-300 plus 3-kanalowy nadajnik i przy malym wietrze mozesz zaczac latac. Depronowca gotowego do lotu z calym osprzetem kupisz na allegro za naprawde smieszne pieniadze. Do tego nie trzeba super aparatury, wystarczy Hitec Ranger 3sky fm i mozesz latac... Sa tez inne opcje ale to jest calkiem sympatyczne rozwiazanie.
p.s tez swego czasu do PKiN na modelarnie chodzilem :)))
pozdr, K.
U¿ytkownik "Robert Kucewicz" snipped-for-privacy@acn.waw.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:bkbmoc$2gsb$ snipped-for-privacy@foka1.acn.pl...
Reply to
kuba