Lozysko 6201 - prosba o dane.

Witam i jak w temacie - prosze o pomoc :)
Potrzebuje dane lozyska kulkowego 6201. Najwazniejsze srednice,
szerokosc, trwalosc obliczeniowa.
Moje materialy pomocnicze z zestawieniem lozysk kulkowych zaczynaja sie
dopiero od srednicy wewnetrznej 15mm :\.
Ma ktos pod reka katalog?
Z gory dziekuje :)
Reply to
zbigi
U¿ytkownik "zbigi" snipped-for-privacy@wwirtualnejpolszcze.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:ilbb76$ier$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Nie, ale mam net.
Opakowanie 1 Waga netto [kg] 0.037 ¦rednica wewnêtrzna d [mm] 12 ¦rednica zewnêtrzna D [mm] 32 Szeroko¶æ B [mm] 10 No¶no¶æ dynamiczna [kN] 6.89 No¶no¶æ statyczna [kN] 3.1 Prêdko¶æ max.smar [obr/min] 22000 Prêdko¶æ max.olej [obr/min] 26000
Reply to
Robert Tomasik
Robert Tomasik napisał(a):
No... ja tez mam :)
Uojessuuu.. Dzieki wielkie - nie wpadlem na pomysl, zeby poszukac po producentach a wujek google wyrzucal same porownywarki z cenami. Za malo wytrwaly jestem (w sensie, ze zbyt szybko sie zniechecam) widocznie. Dzieki wielkie raz jeszcze (JF takoz) - rowniez za nauke. :)
Reply to
zbigi