prosba o pomoc w nazwie przedmiotu ...

Jak sie nazywa taka guma/plastik ktory dajemy na np wyciete otwory
przykladowo w skrzyni metalowej na krawedzi wyciecia by np sie nie
pokaleczyc zadziorami?
gdzie takie cos mozna kupic?
Reply to
axe
axe napisał(a):
Gdzie kupić to nie wiem, ale pewnie w "pasmanterii technicznej". A z nazwą na takie "coś", to spotkałem dwie : - lamelka, - getra. Obie są żargonowe pewnie, choć getra chyba mniej. Z getrą spotkałem się przy okazji dokumentacji technicznej na pudło "chlebaka" ; nakładana była na krawędzie blachy.
Pozdrowienia. W.Kr.
Reply to
wieslaw.kruszewski