ślizg ECO/artykul z "RC Przegladu Modelarskiego"

Witam,
Znow dawno mnie nie bylo, ale do rzeczy. Jakis taki sentyment sie we mnie
obudzil i zachcialo mi sie sklecic model klasy ECO 400. Taki, zeby maly byl,
a efektowny i czysto rekreacyjny (choc plywajacy jak zawodniczy). Kiedys sie
natknalem na artykul (w dwóch czesciach/ w dwóch numerach ) w "RC Przeglad
modelarski" Pod koniec 2005r zdaje sie, o tym, jak sie robi takie modele.
Sek w tym, ze mi te gazety wcielo i nikt z domownikow nie poczuwa sie do
odpowiedzialnosci... Tylko pazdziernikowy numer znalazlem sposrod jakichs 4
gazet, ktore mialem. Znalazlaby sie jakas dobra dusza, ktora prenumeruje
miesiecznik i zechcialaby mi podeslac skany albo jakies fotki na priv?
Kolejna sprawa, to w drugiej cz. artykulu zdaje sie, ze plany takiego slizgu
byly i na tych najbardziej mi zalezy. Chyba, ze znacie jakies inne miejsca w
sieci, gdzie plany znajde/posiadacie takie plany i sie podzielicie, tudziez
inaczej pomozecie?
Z gory dzieki, pozdrawiam i zycze Wesolych Swiat,
Szymon (Shaggy)
Reply to
Szymon_Shaggy
Dla ulatwienia, na www znalazlem w ktorych numerach znajduje sie artykul "Szybko, cicho i ekologicznie - czyli nasz pierwszy ślizg z napędem elektrycznym". Sa to nr 4/2004 (listopad 2005) oraz 5/2005 (grudzien 2005). Jeszcze raz dzieki za pomoc. Moj e-mail: szymonrc(małpa)wp.pl
Reply to
Szymon_Shaggy
Skany juz do mnie dotarly, wiec podziekowania dla Ryśka, a reszta niech sie juz nie fatyguje, bo to sporo stron. Chyba, ze ktos jakies ciekawe plany ECO400 posiada.
Pozdrawiam,
Szymon (shaggy)
Reply to
Szymon_Shaggy