ślizg ECO/artykul z "RC Przegladu Modelarskiego"

Witam,

Znow dawno mnie nie bylo, ale do rzeczy. Jakis taki sentyment sie we mnie obudzil i zachcialo mi sie sklecic model klasy ECO 400. Taki, zeby maly byl, a efektowny i czysto rekreacyjny (choc plywajacy jak zawodniczy). Kiedys sie natknalem na artykul (w dwóch czesciach/ w dwóch numerach ) w "RC Przeglad modelarski" Pod koniec 2005r zdaje sie, o tym, jak sie robi takie modele. Sek w tym, ze mi te gazety wcielo i nikt z domownikow nie poczuwa sie do odpowiedzialnosci... Tylko pazdziernikowy numer znalazlem sposrod jakichs 4 gazet, ktore mialem. Znalazlaby sie jakas dobra dusza, ktora prenumeruje miesiecznik i zechcialaby mi podeslac skany albo jakies fotki na priv? Kolejna sprawa, to w drugiej cz. artykulu zdaje sie, ze plany takiego slizgu byly i na tych najbardziej mi zalezy. Chyba, ze znacie jakies inne miejsca w sieci, gdzie plany znajde/posiadacie takie plany i sie podzielicie, tudziez inaczej pomozecie?

Z gory dzieki, pozdrawiam i zycze Wesolych Swiat,

Szymon (Shaggy)

Reply to
Szymon_Shaggy

Dla ulatwienia, na www znalazlem w ktorych numerach znajduje sie artykul "Szybko, cicho i ekologicznie - czyli nasz pierwszy ślizg z napędem elektrycznym". Sa to nr 4/2004 (listopad 2005) oraz 5/2005 (grudzien 2005). Jeszcze raz dzieki za pomoc. Moj e-mail: szymonrc(małpa)wp.pl

Reply to
Szymon_Shaggy

Skany juz do mnie dotarly, wiec podziekowania dla Ryśka, a reszta niech sie juz nie fatyguje, bo to sporo stron. Chyba, ze ktos jakies ciekawe plany ECO400 posiada.

Pozdrawiam,

Szymon (shaggy)

Reply to
Szymon_Shaggy