ogniwa Li-ion

Może ten temat był już wcześniej poruszany, ale czy ktoś próbował zastosować do napędu bateriw li-ion od telefonów komórkowych. Jak widzę są one w rozsądnej cenie, ale wymagają chyba przeróbki (rozebrania ?).

Reply to
CezaryF

Google Twoim przyjacielem .

POzdrawiam

Andrzej

Reply to
Andrzej Kostkiewicz

Google przepastne są. Daj mi wskazówkę gdzie szukać. Pozdrawiam CezaryF

Reply to
CezaryF
Reply to
Andrzej Kostkiewicz
Reply to
Skazoo Bemowo ErCe
Reply to
Andrzej Kostkiewicz
Reply to
Andrzej Kostkiewicz
Reply to
Skazoo Bemowo ErCe

do

Mój znajomy lata na 2 ogniwach od komórki o pojemności 700mAh napędem halowym GWS-a Model to MESIO i musze przyznać że lata toto świetnie . Nie wiem jaki prąd bierze ten napęd ale myśle że przy obecnych pojemnościach ogniw od telefonów dochodzących do 1800mAh takie ogniwo możnaby obciązyć spokojnie prądem 2C co w przypadku silników 280 bądź odpowiednio przewiniętego CD ma sens...Zwłaszcza że ceny są dość przystępne zwlaszcza na allegro, więc można eksperymentować

Reply to
armania
Reply to
Andrzej Kostkiewicz

Nic dziwnego....700-setki Ni-MH do speeda 400???? To raczej musiało paść

Reply to
armania

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi na moje pytanie. Przyznaję, że na początku dyskusji straciłem nadzieję na użycie ogniw z tel. komórkowych do napędu silników od cd ale dalsze wypowiedzi kolegów stwarzają jednak nadzieję.

Reply to
CezaryF