ogniwa Li-ion

Może ten temat był już wcześniej poruszany, ale czy ktoś próbował zastosować do
napędu bateriw li-ion od telefonów komórkowych. Jak widzę są one w rozsądnej
cenie, ale wymagają chyba przeróbki (rozebrania ?).
Reply to
CezaryF
Google Twoim przyjacielem .
POzdrawiam
Andrzej
Reply to
Andrzej Kostkiewicz
Google przepastne są. Daj mi wskazówkę gdzie szukać. Pozdrawiam CezaryF
Reply to
CezaryF
U¿ytkownik "CezaryF" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
Oczywiscie ze pomoge np post =Pegaza= i caly watek z 30.03.2004 ............
u mnie to okolo 1/2 ekranu w do³ :))))))))
Pozdrawiam
Andrzej
Reply to
Andrzej Kostkiewicz
No i nie wiem czemu ale w tym w±tku nie ma ni s³owem o akku z telefonów :( Wiêc mo¿e co¶ innego ?
Do google ka¿dy potrafi wys³aæ :D
Reply to
Skazoo Bemowo ErCe
Ok moze inczaj
Jak myslicie dlaczego koledzy nie sa tak odkrywczy ?? dlaczego dyskutuja nad ogniwami z notebooków o obciazalnosci 3 A .....??? czy macie takie ogniwka w telefonach ?? z tego watku ja przynajmniej ja mam cala odpowiedz .
Pozdrawiam
Andrzej
Reply to
Andrzej Kostkiewicz
U¿ytkownik "Skazoo Bemowo ErCe" snipped-for-privacy@o2.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:c4ksbi$da9$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Oczywiscie jak nie znajdziecie to moge caly text przekopiowac :))))))))
Reply to
Andrzej Kostkiewicz
U¿ytkownik "CezaryF" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
Batimex Twym przyjacielem jest. Do 280-ki idzie jak w dym
Jaroslaw Manek
Nie bada³em jeszcze ogniw z telefonów ale mam ogniwa z laptopa które wytrzymuj± bez wiêkszych problemów pr±dy rzêdu 8A. Z tego wnioskujê ¿e mo¿na znale¼æ równie¿ i w telefonach ogniwa które dadz± pr±dy w okolicach 4-5A co do bezszczotki CD/Streamer jest warto¶ci± juz mocno interesuj±c±.
Reply to
Skazoo Bemowo ErCe
do
Mój znajomy lata na 2 ogniwach od komórki o pojemności 700mAh napędem halowym GWS-a Model to MESIO i musze przyznać że lata toto świetnie . Nie wiem jaki prąd bierze ten napęd ale myśle że przy obecnych pojemnościach ogniw od telefonów dochodzących do 1800mAh takie ogniwo możnaby obciązyć spokojnie prądem 2C co w przypadku silników 280 bądź odpowiednio przewiniętego CD ma sens...Zwłaszcza że ceny są dość przystępne zwlaszcza na allegro, więc można eksperymentować
Reply to
armania
I ja sie polasilem na ogniwa NIMH podobno przemyslowe .... takie same jak w komorkach tylko ze znakiem B ( wysoko pradowe ) konkretnie forever 700 B .... pakiet zlozony z 8 ogniw po okolo 20 lotach z silnikiem 400 .... stracil na pojemnosci okolo 30 % ..... . Rozumiem ,ze kazdy drazy temat po swojemu .......tylko czy warto ??? jak masz ogniwa darowane lub z jakigos lapa z odzysku to fakt nie ma co zalowac .....ale jak wydac pieni±zki to tylko na na markowe ogniwa sprawdzone przez wielu :)) , jest gdzies tam taki post moj post .....Kaper swietnie mi odpowiedzial :))))) i do dzis go sobie cytuje :))
Pozdrawiam
Andrzej
Reply to
Andrzej Kostkiewicz
Nic dziwnego....700-setki Ni-MH do speeda 400???? To raczej musiało paść
Reply to
armania
czemu ??? chbya ze to bylo AAA
Reply to
Szymon
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi na moje pytanie. Przyznaję, że na początku dyskusji straciłem nadzieję na użycie ogniw z tel. komórkowych do napędu silników od cd ale dalsze wypowiedzi kolegów stwarzają jednak nadzieję.
Reply to
CezaryF