Trochę gratów do sprzedania (Market)

Ze względu na całkowitą zmianę zainteresowań mam trochę modelarskich gratów
do sprzedania :
Modele samolotów RC:
Akrobat rozpiętość 2400mm . silnik spalinowy żarowy z rurą rezonansową poj
około 50cmm , pełne wyposażenie radiowe ( w modelu ,bez nadajnika) cena 2800

Akrobat 1600 mm , silnik z rurą rezonansową poj 5cmm , wymaga jedynie
założenia odbiornika , cena 800 zł.
Akrobat rozp 1600 mm do pomalowania i zamontowania wyposażenia , cena 400zł.
Modele samochodów : 2 podwozia formuł na silnik spalinowy ( obecnie w jednym
elektryk w drugim spaliniak ) cena za oba 150 zł.
Skrzynka startowa : rozrusznik elektryczny , panel startowy , pompa paliwowa
, zbiornik paliwa (bańka 5l) , długi kabel zasilający (około 20 - 25 m ) z
klipsami do podłączenia do akumulatora samochodu ( jest miejsce do
zamontowania akumulatora wewnątrz skrzynki ) cena za całość 500 zł.
Ładowarka Infinity II , super szybki automat / manual , jest w stanie
reanimować akumulator , zasilanie 12V , w zasadzie nowa , cena 500 zł.
Zainteresowanym mogę przesłać zdjęcia . Sprzęt do oglądnięcia w Warszawie
kugel
Reply to
kugel