Jaka aparatura ?

Witam ...
Mam pytanie: Jak± u¿ywan± aparaturê RC polecacie na zakup ?
Mam do wydania jakie¶ 450,-.
Widzia³em kilka og³oszeñ na
pewno chcia³bym aparaturê przynajmniej 4-ro kana³ow±
(za 450 mo¿na dostaæ te¿ 6-cio kana³ow±)
Na co uwa¿aæ przy zakupie ?
Reply to
--==PEGAZ==--
Zajrzyj na Allegro np.
chcesz zaj±æ siê modelarstwem na powa¿nie to nie ¿a³uj grosza na jak±¶ taniznê.
Mirek
U¿ytkownik "--==PEGAZ==--" snipped-for-privacy@polbox.com napisa³ w wiadomo¶ci news:bq7dpb$o5o$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Reply to
Modlot
U¿ytkownik "Modlot" snipped-for-privacy@o2.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:bq7f3n$t4q$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Heh ... rzecz w tym, ¿e nie staæ mnie na nic dro¿szego, zwa¿ywszy ¿e czeka mnie jeszcze zakup pozosta³ych czê¶ci (odbiorniki, serwa itp.)
Reply to
--==PEGAZ==--
Ale tam jest komplet ! P.S. No i w Allegro s± inne aparatury
"--==PEGAZ==--" snipped-for-privacy@polbox.com napisa³ w wiadomo¶ci news:bq7fkd$1lq$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Reply to
Modlot
"--==PEGAZ==--" snipped-for-privacy@polbox.com wrote in message
Cytat z opisu na Allegro :)
" W komplecie: Nadajnik rozbudowany do 7 kana³ów + prze³±czniki funkcji, kwarce, odbiornik C17, serwa 4 szt. " :)))
Pozdrawiam Slav
Reply to
Slav
U¿ytkownik "Modlot" snipped-for-privacy@o2.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:bq7fv4$45e$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
Wiem ... ale ja nie jestem zarejestrowany na allegro. A komu¶ bez komentarzy to ja sam bym nie zaufa³ ...
Reply to
--==PEGAZ==--
A jak chcesz rozpoczac? Kazdy zaczyna od zera. Najlepiej zrobic sobie opinie jako dobry klient. Moze z vczasem sam bedziesz sprzedawal. Poza tym to Ty placisz i to Ty masz do stracenia 450 zeta, a nie sprzedawca.
Reply to
PJ