Początkujący - jaka aparatura?

Witam.

Zbudowałem model szybowca o rozpiętości ok. 2.3 m, który nawet lata.

Teraz chciałbym dodać do niego aparaturę oczywiście problem

rozbija się jak zwykle o kasę.

Jaką aparaturę wybrać? co przerobić itp.

Oglądam na allegro futaby - pistoletowe, pytanie:

czy używa się ich do modeli latających? na jakiej

częstotliwości powinny pracować.

W moim modelu jest ster kierunku i wysokości, ile

kanałów potrzeba do sterowania?

W ręce wpadła mi aparatura Supranar 838 prod. nieboszczki ZSRR

nadajnik chyba dobrze działa gorzej z odbiornikiem i serwami

chodzą kiedy chcą a czasami to same się uruchamiają czyli

do latania odpadają. Pytanie, czy można wykorzystać nadajnik i dobrać

do niego odbiornik i serwa. Oczywiście jeżeli taka kombinacja nie wypali

zakupiony odbiornik z serwami można by wykorzystać do innego nadajnika.

Jestem zupełnie zielony więc proszę o proste wyjaśnienia.

Pozdrawiam

Reply to
cyfrac40

cyfrac40 wrote: ..........