nadajniki

witam czy możecie powiedzięć z której strony w swoich nadajnikach macie gaz i lotki a z której kierunek i wysokość
pozdro
gaz i lotki lewa, kier, wys. prawa (po japońsku :)

Dokładnie, ja również latam w tym "miodzie" chociaż chyba największym uznaniem ,nie wiedzieć czemu ;) cieszy się Mode 2 czyli lotki i wysokość na prawym, gaz i kierunek na lewym drągu..... tutaj mała ankieta: http://www.modelarstwo.org.pl/forum/viewtopic.php?tE16&highlight=mode
Ps. Znowu wybuchnie wojna :))))))))
Pozdrawiam w Mode 4 Krzysztof "TTQ" Pick snipped-for-privacy@onet.pl www.ttq.republika.pl Poznań
Krzysztof \"TTQ\" Pick wrote:

A juz myslalem, ze jestem sam w mode 3.... I nikt nie chce latac moimi modelami :-) Tylko do delty trudno sie przyzwyczaic.
--
pozdrawiam,
Krzysiek "kojot" Choroszko
Krzysztof "TTQ" Pick wrote:

No jak to czemu ??? lewa reka jest wtedy wolna i mozna sie oganiac od komarow lub trzymac puszke.... ;o)))))))))))))
--
Arcimek RC

Darek Arcimowicz

Dokladnie tak jest!!!!
Pozdrowienia dla wszystkich
Alex

Noo - to w Poznaniu Mode 4 ma przewagę :)
--
pozdrawiam - Piotr Konopka (również zwolennik Mode 4)

Witam, MODE 1: lewy drąg - wysokość, kierunek, prawy drąg - gaz, lotki. Jest to według mnie najwygodniejsze mode. Latałem kiedyś na mode2 i to nie jest to... przynajmniej dla mnie. Pozdrawiam Łukasz Grabowski http://lotniczerc.prv.pl

No to jeszcze dopisze: wysokosc -> do gory: drag do siebie, na dol: drog od siebie - tak jak w prawdziwej maszynie, prawo lewo to wiadomo, gaz-> drag do siebie maly, od siebie duzy

Dokładnie tak jest :-) Zdarzają się przypadki odwrotnego sterowania, też w sumie ma to jakąś logikę, ale wystarczy popatrzeć w samolotach/szybowcach. Pozdrawiam