MC 24

Witam
Kolega chce kupiæ MC 24 w niemczech, czy mo¿ecie poleciæ jaki¶ konkretny
sklep
gdzie dostaniemy ten sprzêt z anglojêzycznym menu.....
Ps. W google nie uda³o nam siê nic znale¼æ :(
Reply to
Krzysztof "TTQ" Pick
Cześć,
w żadnym niemieckim sklepie nie dostaniesz MC 24 z angielskim menu. Ale w praktycznie każdym sklepie możesz zamówić. Nie wiem jak teraz, ale 2 miesiące temu trzeba było na angielskojęzyczne trochę czekać.
Polecam Höllein (chyba mają akurat przerwę urlopową) albo Staufenbiela. Obydwa mają dość dobre ceny, wysyłają do Polski i są ekstra solidne ...
Pozdrawiam Piotr
hrrp://
Piotrp_de
Witam
Dziêki serdeczne.....
A czy ewentulanie jaki¶ link do tego drugiego ??? W google znalaz³em jakie¶ farmazony :(
Reply to
Krzysztof "TTQ" Pick
U¿ytkownik "Krzysztof "TTQ" Pick" snipped-for-privacy@onet.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:cej8nf$9c3$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Robert Undas
U¿ytkownik "Krzysztof "TTQ" Pick" snipped-for-privacy@onet.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:cej8nf$9c3$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Robert Undas
Witam
Ponoć MC24 gold ma zmieniony soft czy to znaczące zmiany bo cena znacznie różna
Pozdrawiam Dino
Reply to
Piotr Wojcik
Cześć,
moim zdaniem różnica cen absolutnie jest adekwatna do wzrostu wartości czy lepiej powiedziawszy funkcjonalności. W MC 24 Gold Edition, jest podświetlany wyświetlacz (co w reklamie Graupner opisuje jako "kamień milowy w technice zdalnego sterowania" :-)))))) oraz profi-rom. Profi-rom jest naturalnie nieco lepszy, ale przy ocenie różnicy cen nie wolno zapominać, że MC 24 (plebs edition ;-)) w cenie ma moduł HF a Gold Edition nie!
Pozdrawiam Piotr
Piotrp_de
Ha!!! Piotr - po prostu jeszcze nie latałeś po ciemku ;) A Graupner już przewidział dla Ciebie taką możliwość! Bo ja już Twinstarem latałem w nocy i taki świecący wyświetlacz jest po prostu moim marzeniem :D Lecę po MC-24 Gold!!!
Reply to
Piotr Konopka
Użytkownik Piotrp_de napisał:
To mam jeszcze pytanie dopełniające Skoro zamawiam radio z softem anglo-języcznym to czy mogę zamówić z Profi-rom czy "plebs edition" nie przewiduje takiej podmiany ?
Co do moduł HF to właśnie wiem i to jest ta opisywana znaczna różnica w cenie ( no przynajmniej dla mnie)
Reply to
Piotr Wojcik
Możesz zamówić. Tak samo wtedy specjalne życzenia jak np. wyłączniki w drążkach też mogą zostać spełnione.
No nawet nie licząc modułu, masz różnicę w cenie ok 50 EUR !!!
Pozdrawiam Piotr
PS. Po ciemku latałem - mam Wingo z oświetleniem, ale sądzę że taki podświetlany display za bardzo by raził i mogło by się skończyć problemami z akomodacją ;-))))))
Piotrp_de
Tak naprawdę, to nie wiedziałem tylko jak długo latam, no bo nie było widać timera na wyświetlaczu :) Do niczego innego w trakcie lotu nie jest wyświetlacz potrzebny.
Reply to
Piotr Konopka
Użytkownik Piotr Konopka napisał:
chcesz to Ci dorobie podswietlenie do tego co masz... (o ile sam nie dasz rady) kupisz tylko pare LEDow tak ze nawet Cie to nic nie wyniesie :) a ten "kamien milowy" to chwyt marketingowy coraz popularniejszy, byle telemango stosuje takich oglupiaczy na kilogramy... az mnie telepie jak widze takie proby robienia z czlowieka wielblada
Reply to
AlexY
Umiem sobie dorobić podświetlenie :) Zauważyłeś na pewno lekkie przymrużenie oka w moim poście ;)
Reply to
Piotr Konopka
Użytkownik Piotr Konopka napisał:
owszem :) ale na samym koncu stwierdziles ze lecisz po Gold'a :) ja tylko pomoc niose ;)
Reply to
AlexY
A ja se zrobie regulacje oswietlenia koñca prze³±cznika zasilania nadajnika oraz melodyjke na pokrêtle klap (POT. 6) A co se bêdê ¿a³owa³!!!!!! To dopiero bêdzie polski wk³ad w milowy kamieñ postêpu kiczu !!
Reply to
Roman B
No Romek - jakbyś sobie walnął niebieskiego LED-a na końcach drążków to byś zrobił furrorę wśród lokalnych dresiarzy od tuningowanych Maluchów :)
Reply to
Piotr Konopka
Neonowy taki ?? Ju¿ robie ! U¿ytkownik "Piotr Konopka" snipped-for-privacy@wlkp.top.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ceng6t$ci9$ snipped-for-privacy@as1-207.poznan.dialup.inetia.pl...
Reply to
Roman B
O kurde - wal odrazu z wnioskiem racjonalizatorskim do Graupnera! To dopiero będzie hit - podświetlany display zapadnie w cień! ;-) Może Ci premię dadzą? ;- )
Pozdrawiam Piotr

Piotrp_de
I tantiemy do końca życia :)))
Reply to