Jaki model Auta Elektrycznego 4x4

Witam
Chce kupić dziecku na urodziny Model 4x4 gabaryty Bonzera kwota do 500 pln. Możecie cos polecić z mała informacja dlaczego ten.
interesuje mnie zestaw RTR.
Na oku mam następujące:
http://www.rcwroblik.pl/Model+elektryczny+off+road+1%3A10+Truggy+w+kolorze+niebiesko+rozowym,57626505,01,i2.html
http://www.rcwroblik.pl/Model+elektryczny+off+road+New+Beatle+1%3A10+Monster+truck+w+kolorze+pomaranczowym,57625668,01,i2.html
Może inny.
PS. Ja tez będę się tym bawił. :)
Buniek
On Monday 13 of June 2011 12:15, BUNIEK (@pl.rec.modelarstwo) wrote: [..]

A, to co innego ;-) Ja polecam ten: http://www.emodel.pl/hsp-brontosaurus-110-truck-4wd-p-1863.html (tylko karoseria inna) Mój Młody tym jeździ i chwali sobie. Ja też nie narzekam. Co prawda niedługo po zakupie wymieniłem aparaturę na prawdziwie proporcjonalną ;-) (Modelcraft MC-1046) na pasmo "samochodowe" 40MHz, co podnosi cenę o jakieś 200-250 zł (ze 2 lata temu kupiłem używaną, z odbiornikiem rzecz jasna). Dużo przyjemniej i łatwiej prowadzi się takie autko z wykładniczym wychyleniem serwa zwrotnicy, dual rate, pamięcią modeli i ograniczeniami maksymalnych wartości (to dla Młodego). Zawieszenie w tym autku wytrzymało uderzenie przy pełnej prędkości w żeliwną nogę od krzesła ogrodowego ;-), wytrzymuje regularnie centralne uderzenia w krawężniki, karoseria daje radę przy dachowaniach. Oryginalny akumulator NiMH 7.2V i pojemności 1800mAh co nam wystarcza na około 10 do 15 min jazdy (warto mieć dwa i kontrolować ładowanie). Co jeszcze można wymienić, to łożyska w piastach na maszynowe, dobrze spasowane (widziałem takie w jakimś sklepie modelarskim), bo te fabryczne ślizgowe mają luzy.
PozdrĂłwka,
--
Michał 'Aeddin' Ogiński

Gdyby synowi zachciało się startować w zawodach to LOK nie przewiduje tej kategorii. Wyjaśnienia znajdziesz na forach. Kategorię E-10 4 WD puszczają na torze na Żeraniu i HPI Polska w swoich zawodach. U Wróbla nie widziałem nikogo w tej kategorii w dniach 14-15 Maja 2011.
Kupiłem synowi Himoto EMXT-1 w lutym. Wersja 2,4GHz kosztowała powyżej 500. Dolicz akumulatory po 80 - 150 zł sztuka i ładowarkę za minimum 300 zł. Ładowarkę już miałem. Mi odbiło i nieługo później kupiłem regler i silnik 3F + 3xLiPo co dołożyło kolejne 700 zł. Większość była kupowana w RC Wróblik.
Pierwsze miesiące zapłacisz za porozbijane części. Podłoga, przedni zderzak, servo saver, wachacz tylny, 2xbuda, amory. Potem będzie lepiej, ale eksploatacja pochłania drugie auto rocznie. Zestaw narzędzi do czyszczenia i regulacji pochłonie od 150 do 600 zł.
Dlaczego HIMOTO? Wydawał mi się mieć najrozsądniejszy stosunek ceny do jakości.

Za Stradę zapłacisz mniej. Jest troszkę gorsza.

Nie radzę. Rozbijesz dziecku auto i ... . Ja robię za mechanika, ale czasami zrobię dwa trzy kółka na torze celem sprawdzenia regulacji. Jak regulowałem na boisku spalinę 1/8 truggy to przywaliłem w bramkę i cały przedni wachacz z amorem był do naprawy. Z cześciami i robocizną zajęło dwa tygodnie.
KAcper
--
Mail => www.rot13.com

Syn ma jeszcze czas , 4 latka :) model już ma i radzi sobie niezłe, ustawiam mu slalomy i uczę używania aparatury płynnie wcześniej używał zero-jedykowo. Oczywiście szybko wpakował go w wodę wiec musiał powysychać około doby, ale wrócił do siebie.

Ładowarkę chce kupić następująca: http://allegro.pl/ladowarka-mikroprocesorowa-b6ac-imax-zas-wbudowany-i1671042961.html (WARTO ???) Pakiet dokupiłem 5000 nosram.

Jestem zadowolony z HIMOTO TAKI - http://www.rcwroblik.pl/Model+elektryczny+off+road+1%3A10+Truggy+w+kolorze+niebiesko+rozowym,57626505,01,i2.html

Spokojnie jeszcze radze sobie z tym autkiem dużo lepiej niż mały :), dodatkowo mam duży plac wiec ciężko w cos uderzyć.
Buniek