Gdzie kupi─Ö model auta policyjnego ?

Witam Grupowiczów ! Mam problem: potrzebuję kupić model auta policyjnego: :: ładnie i starannie wykonany :: skala 1:18 (lub większy)
:: najlepiej w barwach polskiej policji :: najlepiej metalowy (ostatecznie plastik) :: auto zostanie zamocowane na podstawce - nie musi nawet je┼║dzi─ç
Gdzie w Warszawie moge dostac co┼Ť takiego ? Ogranicza mnie czas (mam na to ok. tygodnia) oraz finanse (jakie┼Ť 300-400 PLN).
Prosz─Ö, pom├│┼╝cie mi co┼Ť znale┼║─ç. Wielkie dzi─Öki z g├│ry
Pozdrawiam serdecznie
--
SławekW
snipped-for-privacy@supermedia.pl