Kupię model latający

Jestem zainteresuwany cenami modeli latających prucz szybowców i motoszybowców.(Elektryczne i spalinowe).

Reply to
Szymon

Tanio spszedam model latającej cegluwki. Uwaga - model delikatny, latwo się kruszy gdy uderzyc o twarde podlorze, ale na ląke morze jusz byc.

Reply to
Jakub Mendys

W artykule snipped-for-privacy@news.home.net.pl> Piotrus napisał(a):

Zgodnie z zamieszczanymi na tej grupie wypowiedziami (cytuję z pamięci, ale ze mnie leń!) "Jak się odpowiednio silny silnik założy, to wszystko poleci".

KAcper

Reply to
Kacper Perschke

Jakub Mendys <@@ snipped-for-privacy@ceti.pl@@> łaskaw był napisać w news: snipped-for-privacy@polnews.pl:

Niestety nie trafiles - ceglufka to jest szybowiec, lub rakieta balisyczna (zalerzy jak żócić), wienc kolega nie bendzie zainteresowany.

Reply to
Piotrus

A tak na marginesie F-16 ma obciążenie powierzchni nośnej 700 kg/m2 czyli jak by model o powierzchni 20 dm2 ważył 140 kg to by poleciał??

Reply to
ski2000

To wlasnie jest ta skondensowana ceglowka :-)

Reply to
PJ