Re: [RC] Silnik turbinowy - Miniaturowe lotnictwo ?

Witam, Wybaczcie że się wtrącam, ale "dogadaliscie się jak gęś z prosięciem", bez urazy. Jeden mówi o turbinach do napędu tunelowego czyli do "latających odkurzaczy" (nawet nie zaglądam do tej książki - znam ją prawie na pamięc i wiem że o innych turbinach p.Shier pisać nie mógł), a drugi z grubej rury o współczesnych turbinach gazowych. I wcale nie jestem złośliwy...

A odpowiadając na pytanie kolegi o te turbinki - poszukaj na sieci (głównie w sklepach) pod hasłem "Ducted fun". Generalnie do tego rodzajów modeli odrzutowców wykonuje się nie tylko specjalne turbimy (o elektryczne chyba najłatwiej) ale również silniki (np. jest kilka OS Max'ów) a nawet paliwo.

Pozdrawiam ZD

Dnia 28-08-2003 o godz. 21:05 PJ napisał(a):

tak jak w

sie od

robionych "recznie":

gotowe kity lub