(RC) Ślizg ECO silnik

Witam
Mam problem.Mój EKO "Marlin" według Hopfa napędzany jest silnikiem
Speed 500 Race ,wał (niestety) na panewkach,kupiony w sklepie, śruba mosiężna fi 28 mm.Ślizg pływa ładnie tylko jest wolny.Oprócz wału,który muszę zmienić na lepszy, jaki silnik do tego ECO ? Wyczytałem że można zastosować silniki od samochodów.Znalazłem takie pod tym adresem
tu pytanie który się ewentualnie nadaje.
Pozdrawiam Bogdan
Reply to
Bogdan Peszko
Wszystko w tak troszkę wyśmiewanych "Modelarzach" od ostatniego wstecz
Reply to
Jerzy
I tak przez poprzednich 25 Modelarzy masz po trochu o srubach, silnikach slizgach, walach... =P
Oczywiscie to zart...
A serio to na pewno na internecie znajdziesz ta informacje trzeba tylko poszukac...
Reply to
Doman
Dnia Sun, 05 Sep 2004 20:22:15 +0200, Doman napisał(a):
No ,dzięki za wyczerpującą odpowiedz.
Reply to
Bogdan Peszko
Chyba nie wymagasz ze bede za Ciebie szukal?!
Reply to
Doman
Wiadomość od Bogdan Peszko snipped-for-privacy@poczta.onet.pl>
W ostatnim Modelarzu jest na ten temat artykuł. Jeśli będziesz miał problemy z dotarciem do niego, to daj znać na priv.
Reply to
PiotrP