(RC) Ślizg ECO silnik

Witam Mam problem.Mój EKO "Marlin" według Hopfa napędzany jest silnikiem Speed 500 Race ,wał (niestety) na panewkach,kupiony w sklepie, śruba mosiężna fi 28 mm.Ślizg pływa ładnie tylko jest wolny.Oprócz wału,który muszę zmienić na lepszy, jaki silnik do tego ECO ? Wyczytałem że można zastosować silniki od samochodów.Znalazłem takie pod tym adresem

tu pytanie który się ewentualnie nadaje.

Pozdrawiam Bogdan

Reply to
Bogdan Peszko

Wszystko w tak troszkę wyśmiewanych "Modelarzach" od ostatniego wstecz

Reply to
Jerzy

I tak przez poprzednich 25 Modelarzy masz po trochu o srubach, silnikach slizgach, walach... =P

Oczywiscie to zart...

A serio to na pewno na internecie znajdziesz ta informacje trzeba tylko poszukac...

Reply to
Doman

Dnia Sun, 05 Sep 2004 20:22:15 +0200, Doman napisał(a):

No ,dzięki za wyczerpującą odpowiedz.

Reply to
Bogdan Peszko

Chyba nie wymagasz ze bede za Ciebie szukal?!

Reply to
Doman

Wiadomość od Bogdan Peszko snipped-for-privacy@poczta.onet.pl>

W ostatnim Modelarzu jest na ten temat artykuł. Jeśli będziesz miał problemy z dotarciem do niego, to daj znać na priv.

Reply to
PiotrP