Kraków

Witam jestem nowy mam 15, lat ale jestem dobry w te klocki. Jest ktoś z
krakowa z kim można było by pogadać wymienic sie ifrimacjami. A przy okazji
wie ktos o jakims sklepie modelarskim w krakowie oprócz fantoma na
sławkowskiej :-)
Bartek
Reply to
Profil1
Jezu ! ile tu informacji - w tym poście / w jakie to klocki / - jesteś dobry ?
Reply to
Jerzy
Witam. Na mojej www w dziale linki sa adresy sklepów w Krakowie
ładowarki i regulatory procesorowe Pozdrawiam
Reply to
Bodzioch A.
Dnia 2004-09-05 13:40, Użytkownik Profil1 napisał:
"Pancerka" na Anieli Krzywoń (boczna od Pilotów)- plastiki i akcesoria do nich, literatura. IMO najlepszy w Krakowie wybór plastikowych modeli wozów bojowych, właściciel "kumaty" i chętnie udziela drobnych porad. Poza tym "GP Hobby" - więcej na ich stronie
Michal Grodecki