Radiatory (elektronika) - gdzie kupić w kraju? [

witam, jestem tu nowy, ale się mi podoba.
Mam taki problem - poszukuję radiatorów, takich w sumie mało
wymyślnych - klasyczna płyta z żebrami i nigdzie nic takiego w kraju
nie można dostać. Przegooglowałem wielokrotnie, ale z reguły
znajdywane sa radiatory do komputerów itp. Znalazłem dostawcę za
granicą, ale są piekielnie drodzy. Może wiecie coś na ten temat?
Grzexs
Reply to
Grzexs
Użytkownik Grzexs napisał:
Słabo szukałeś. Jeśli nie potrzebujesz jakichś wymyslnych kształtów to takie "z metra cięte" profile na radiatory masz np. tutaj:
radiatory możesz kupić np. w TME:
w Dacpolu:
Piotr
Reply to
Piotr Dulik
Radiatory ma w ofercie również firma ELFA Pozdrawiam Michał
Reply to
mooreck
W mieście Łodzi jest kilka sklepów z aluminium. W tych sklepach widziałem radiatory z metra. Cena jak za aluminium. Tomek
Reply to
Tomek
No właśnie, w Łodzi! Tu jest byłe koszalińskie i żeby kupić coś bardziej skomplikowanego od śruby 10 lub wtyczki sieciowej, to trzeba się trochę nagłówkować.
Dzięki wszystkim.
Grzexs
Reply to
Grzexs