Laminatowy motoszybowiec Falcon - relacja z budowy i oblot

Witam,
Po niezwykle udanych lotach Micronem Leszka Kwarcinskiego, postanowilem
zamowic u niego 2-metrowy laminatowy motoszybowiec Falcon.
Relacja z budowy i wrazenia z lotow (rowniez filmy) na mojej stronie:

Serdecznie zapraszam,
Marcin
Reply to
Marcin :: paradox
U¿ytkownik "Marcin :: paradox" napisa³ :
Marcinie!
Swietna relacja, na dodatek okraszona pewna doza teorii i wiedzy, ktorej w zasadzie dzis nie spotyka sie na polskich stronach modelarskich. BRAWO za relacje. Brawo tez dla Leszka Kwarcinskiego za model. Sowja droga sposob, w jaki przygotowuje swoje modele jest chyba nie do pobicia. Wlasnie wywrociles do gory nogami moja koncepcje zaniechania inwestowania w szybowce. Szkoda tylko, ze jednak w Falconie nie siedzi bezszczotka. Zobacz, jakie dobre ceny na AXI ma perfecthobby.
Milych lotow, filmy sie sciagnely, Alt-TAB i bede ogladac :-)))
Reply to
kojot
Piękny model i znakomity artykuł. Gdybyż to więcej było takich rzetelnych i jednocześnie tak przyjemnych do czytania materiałów...
Po przeczytaniu aż bierze ochota żeby ZARAZ stać się posiadaczem takiego modelu ;) Ale będe twardy - najpierw skończę rozpoczęte budowy. Howgh!
Reply to
Piotr Konopka
Tak jak juz zostalo napisane - piekny model! Opis rowniez nieczego sobie.
Milego latania zycze :-)
Reply to
Doman
Czesc
U¿ytkownik "Glider" snipped-for-privacy@wf.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:d5bege$7r4$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Dzieki wszystkim za mile slowa. Naprawde fajnie jest sie dzielic radoch± z takich produktow.
W kwestii ceny i zakupu proponuje kontaktowac sie bezposrednio z p. Leszkiem snipped-for-privacy@op.pl.
Pozdrowienia, Marcin
Reply to
Marcin :: paradox
ktos sie moze orientuje gdzie mozna kupic taką rurke ? taka gietka - cos jak od ptysznica z łazienki - tyle ze z nierdzewki.
Reply to
Marcin Juraszek
Hej
skontaktowa³em siê i .. jako odpowied¼ otrzyma³em tylko linki do zachodnich sklepów, w których w dodatku nie ma modelu Falcon.
Mo¿esz zdradziæ wiêcej szczegó³ów? Bo wychodzi na to, ze od producenta nie dowiem siê niczego... :(
Reply to
mRqS
Witam
Kiedy można byłoby obejrzeć to cacko w akcji na żywo? Jeśli nie masz nic przeciwko oczywiście. Szszkoda, że nie dzisiaj.
pozdr Artur Wawrzyniak
Marc> Witam, > Po niezwykle udanych lotach Micronem Leszka Kwarcinskiego, postanowilem > zamowic u niego 2-metrowy laminatowy motoszybowiec Falcon. > > Relacja z budowy i wrazenia z lotow (rowniez filmy) na mojej stronie: >
Reply to
Artur Wawrzyniak
Czesc
U¿ytkownik "Artur Wawrzyniak" snipped-for-privacy@wart.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:d5d6um$j4r$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Oczywiscie, ze nie mam nic przeciwko, ale oprocz czasu pozostaje kwestia ustalenia miejsca. Polska to dosc duzy kraj... ;-)
Pozdrówka, Marcin
Reply to
Marcin :: paradox
Mo¿e obaj przyjedziecie na po³udnie naszego kraju? weekend za dwa tygodnie? 21 - 22 maja. L±dowisko Morzychna k/ D±browy Tarnowskiej? Akurat bêdzie impreza z elektroszybolami F5B i DLG w rolach g³ównych. Falcon'y, Flash'e, Raketenrobaki i inne takie - jak by sie nie pisa³y. Jak ¶piewa³ jeden Jerzy S. : lataæ ka¿dy mo¿e, jeden lepiej, a drugi trochê gorzej...
Jeste¶my umówieni ? no to do zobaczenia!!!
Reply to
Renart F.
A czy ktoś mogłby na liście podać te linki do zachodnich stron internetowych z modelami Pana Leszka ?
Tak chciałbym sobie popatrzeć... co można u Pana Leszka kupić.
PrzemoSto
Reply to
nova_blade
U¿ytkownik "Renart F." snipped-for-privacy@autograf.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:d5f9ec$1rd$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Pomys³ niezwykle kuszacy, ale ja mialbym ponad 500km w jedna strone... :-(
Marcin
Reply to
Marcin :: paradox
Witam
Czy jest ktoś chętny do rekreacyjnego pływania? Termin 14 lub 15 .05.2005 w godz.14-20 akwen mini stawek - jeziorko przy Plazie Kraków. Będzie to impreza zorganizowana w formie zabawy - pokazu. Prawdopodobnie zorganizujemy jakiś tor - trasę i będzie obsługa z wody w razie awarii. Wszelkie RC wchodzą w rachubę te szybkie ECO ,MOno, redukcje i nawet zabawki. W imprezę włączy się prawdopodobnie modelarnia ze Skawiny od P.Józefa Małysy. Temat jest w trakcie opracowania i zobaczymy co z tego wyniknie... czekamy na info z Plazy bo na ich prośbę jest to organizowane. Chętnych poproszę o info na priv do kolegi Grzegorza Mleczko: snipped-for-privacy@poczta.onet.pl jak temat zostanie przyklepany wyślę osobiście wszystkim informacje... Plaza ma potwierdzić i zobaczymy co z tego wyjdzie.
Pozdrowienia z Krakowa Moja strona
A.Bodzioch
Szkoda, że nie bliżej np. w Białymstoku :) Ale któż to wie. Majówki się robi w różnych mniejscach.
pozdr Artur
Renart F. wrote: >>Użytkownik "Artur Wawrzyniak" snipped-for-privacy@wart.pl napisał w wiadomości >>news:d5d6um$j4r$ snipped-for-privacy@news.onet.pl... >> >>>Witam >>> >>>Kiedy można byłoby obejrzeć to cacko w akcji na żywo? Jeśli nie masz nic >> >>Oczywiscie, ze nie mam nic przeciwko, ale oprocz czasu pozostaje kwestia >>ustalenia miejsca. Polska to dosc duzy kraj... ;-) > > > Może obaj przyjedziecie na południe naszego kraju? weekend za dwa tygodnie? > 21 - 22 maja. Lądowisko Morzychna k/ Dąbrowy Tarnowskiej? > Akurat będzie impreza z elektroszybolami F5B i DLG w rolach głównych. > Falcon'y, Flash'e, Raketenrobaki i inne takie - jak by sie nie pisały. > Jak śpiewał jeden Jerzy S. : > latać każdy może, > jeden lepiej, a drugi trochę gorzej... > > Jesteśmy umówieni ? > no to do zobaczenia!!! > > -- > pozdr. > Renart > odpowiadając usuń z adresu "nospam" > zobacz

Artur Wawrzyniak
MNIAMI - bardzo ciekawy opis - warto by³o klikn±æ w link. Coraz rzadziej mo¿na znale¼æ takie "rodzynki" w necie. DZIÊKUJÊ. Z niecierpliwo¶ci± czekam na nastêpne. Pozdrawiam, Piotr /peTer/ Sukiennik
PS: Leszku - super Model. Proszê, móg³by¶ podes³aæ mi swoj± ofertê. Mój e-mail: piotr /w domenie/ forfun.com.pl
Reply to
peTer
U¿ytkownik "Artur Wawrzyniak" ...
Kilka lata np. w Warszawie Np. dwa tygodnie temu na Polach Wilanowskich by³y w powietrzu równocze¶nie trzy Falcony.
Pozdrawiam,
Kaper
PS. mój Falcon jeszcze bez plusa :) ma fabrycznie czarn± kabinkê
(ale oczywi¶cie zawarto¶ relacji nieporównanie ubo¿sza)
Reply to
Kaper
Użytkownik Kaper napisał:
poczytam jeszcze pare takich relacji i namowicie mnie na zakup gotowca zamiast dlubania... :)
Reply to
AlexY