Micron (pylon 400) - moja strona z wrazeniami z budowy i oblotu

Czesc,
Zapraszam do rzucenia okiem na opis mojego modelu Micron 400 produkowanego
przez Leszka Kwarciñskiego:

Glownym inspiratorem powstania strony byl moj brat, ktory zaczyna napalac
sie na modelarstwo i pomyslalem, ze moge polaczyc swoja radosc z zakupu i
oblatania Microna z tekstem lekko dydaktycznym. W sumie wyszedl z tego
raczej pamietnik, ale warto przynajmniej rzucic okiem na zdjecia.
Nie znam pozosta³ych modeli pana Leszka, ale jezeli sa takie same jak
Micron, to naprawde wielka szkoda, ze nigdzie w sieci nie mozna znalezc o
nich zadnych informacji, bo naprawde sa tego warte.
Serdecznie pozdrowienia,
Marcin
Reply to
Marcin :: paradox
Ladna stronak oraz ciekawy opis =) Braknie mi tylko zdjec z lotow - zatrudnij kogos ;)
Reply to
Doman
Witam £adny model i wspania³y opis. Po przeczytaniu te¿ siê taki chce miæ. Mo¿e s³ówko o cenie?
pozdrawiam Jarek JK
Reply to
JK
No patrz pan jaki chitry - skąd wiedział, że ja też chcial o to zapytac sie ?
Reply to
Piotr Konopka
U¿ytkownik "Piotr Konopka" snipped-for-privacy@wlkp.top.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:crh15r$aqg$ snipped-for-privacy@as2-115.poznan.dialup.inetia.pl...
Pewnie st±d ¿e i ja chcia³......
Pozdrawiam, Pawe³ Ubysz.
Reply to
Paweł Ubysz
O! Dzieki wszytkim za mi³e s³owa.
Mia³em wra¿enie, ¿e strona i bez ceny tchnie komercem, tak zachwyca³em siê modelem, wiêc wola³em ten temat pomin±c, ale pominac politycznie - w pierwszym zdaniu tekstu jest mail do pana Leszka Kwarcinskiego - producenta modelu. Bardzo regularnie odbiera maile i reaguje na nie, wiec bardzo prosze o kontaktowanie sie bezposrednio z nim w tej sprawie.
Co do zdjec w locie... Jak tylko przestanie padac snieg, snieg z deszczem, deszcz z blotem, czy co to tam pada, zdjecia sie pojawi±!
Serdeczne pozdrowienia, Marcin
U¿ytkownik "Pawe³ Ubysz" snipped-for-privacy@WYWALwp.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:YPTCd.34622$ snipped-for-privacy@news.chello.at...
Reply to
Marcin :: paradox
No to skoro tak i take ogromne zainteresowanie klas± F5D - zapraszamy na Mistrzostwa Polski do Morzychny - koniec sierpnia 2005 - mo¿e który¶ z Panów obleci te 4000 tys metrów w czasie krótszym ni¿ 106 sec
Reply to
Jerzy
Eee tam zaraz takie poważne zawody... Ja tak pod kątem rekreacyjnego modeliku na Microna patrzę. Jakby mu wsadzić jakiś ambitniejszy napęd to pewnie startowałby z ręki nawet bez wyrzutu :) Nie musiałbym wychodzić na pole tylko startowałbym z ogrodu prosto spod gruszy ;) Tylko z lądowaniem mógłby być problem...
Reply to
Piotr Konopka
U¿ytkownik "Piotr Konopka" snipped-for-privacy@wlkp.top.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@wlkp.top.pl... Eee tam zaraz takie powa¿ne zawody... Ja tak pod k±tem rekreacyjnego
No to ja ju¿ nie wiem o co chodzi w tym modelarstwie - mo¿e mi ktos madry odpowie : co to za rekreacja latanie modelem do wy¶cigu - bez konkureta i bez jakiegos wyznaczonego sektora - przecie¿ ja wiem jak to lata i naprawdê nie widzê sensu takiego latania, a ju¿ nazywanie tego rekreacj± to ju¿ ca³kowite nieporozumienie . ale to wolny kraj , kazden robi co kce - pozdrawiam uni¿enie
Reply to
Jerzy
Nie no Jerzy - absolutnie nie neguję sensu zawodów jako takich. Po prostu ja sam nie mam żyłki zawodnika, a latanie sprawia mi po prostu dużą (i wciąż rosnącą) przyjemność.
Po drugie - pod pojęciem rekreacji każdy rozumie co innego. Etapy depronowej delty, styropianowego elektryka i spalinowego trenerka górnopłata mam już "przerobione" (plus parę innych skoków w bok;) i w mojej subiektywnej oczywiście ocenie taki poręczny i szybki modelik może mi zapewnić akurat tyle nowej przyjemności ile w tym momencie potrzebuję.
Dodatkowo pasuje on do posiadanych "warunków lotniskowych" - ot i co. Pozdrawiam również bardzo serdecznie :)
Reply to
Piotr Konopka
U¿ytkownik "Piotr Konopka" napisa³
Jak moze kilka osob wie, od pewnego czasu latam micronami. Faktem jest, ze to swietny model "podreczny". Ale frajda to jest dopiero, sprobowac wlasnie popylonowac, czyli sprobowac utrzymac model 3- metrow nad ziemia i sprobowac chocby wyobrazic sobie ten wyscigowy trojkacik. Powaznie mysle, zeby sobie zakupic na wiosne trzy jakies tanie wedk teleskopowe i w falentach sobie pocwiczyc juz z tyczkami. Poki co zupelnie mi nie wychodzi to pylonowanie nawet na 5 metrach.
Tak wiec oczywiscie da sie latac spod gruszy, ale IMO najwieksza frajda jest na bardziej rozleglym lotnisku. No i bez silnego wiatru, ladowanie micronem, przynajmniej u mnie,wymaga dluuuuuuuuuuuuuuuuuuugiego podejscia do ladowania.
Pozdrawiam zarazonych microbem, tfu, chcialem napisac micronem
Reply to
kojot
Bedziem micronowac-pylonowac, bedziem. Tylko niech juz bedzie ta strona, zeby bylo mozna w kulturalnych warunkach zakupu dokonac... Kojot - jako klient i promotor oraz wlasciciel najlepszej*** strony "sklepowej" ponaciskaj troche... ponaciskaj...
Pozdrawiam, Andrzej Kowalski
*
** -najlepszej z tych, ktore dotad poznalem.
Reply to
Andrzej Kowalski
E tam Piotrze, zawody zawodami ale poganiaæ siê doko³a "Twojej" górki lub "mojej" ³±ki te¿ mog³oby byæ przyjemne.
Mo¿e pan Leszek umie¶ci³ by gdzie¶ chocia¿by ceny po co mamy go wszyscy zasypywaæ tymi samymi pytaniami.
pozdrawiam coraz bardziej podpylonowany
Jarek_JK
Reply to
JK
U¿ytkownik "kojot" snipped-for-privacy@post.xxx.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@news.home.net.pl...
chocby wyobrazic sobie ten wyscigowy trojkacik. Powaznie mysle, zeby sobie zakupic na wiosne trzy jakies tanie wedk teleskopowe i w falentach sobie pocwiczyc juz z tyczkami.
Krzychu I w³a¶nie o to chodzi !!!!! nie musi to byæ 3 m bo uwalisz ale tak na 7-8 - jedn± tylko mam radê w przypadku tyczek - mog± to byæ rury pcv fi - 20 cm d³ug ok 3 m osadzone wspó³¶rodkowo na rurkach 3/4 cala ocynk - pomalowane jaskrawo - bia³o czerwono lepiej bia³o - ustawione na lotn. z odci±gami i reszta jak w tem . staruje sie w grupie 3 zaw w odst. 2 sec - koniecznie trzeba mierzyc czas przelotu . Do producenta - jednak z uwagi na d³ug± droge l±dowania sugerowa³bym statecznik T - "ko³uj±c " na brzuchu w trawie czesto wybudowuje sie wyssoko¶æ . T jednak powoduje konieczno¶c wzmocnienia ogona gdy¿ twardsze l±dowania / co nie s± rzadko¶ci±/ powoduja pekniêcia kad³uba w zwi±zku z podniesieniem ¶.c. usterzenia i wystepowaniem w tej fazie duzych si³ skretno gnacych - Szko³y s± ró¿ne , ale na zawody zapraszam
Reply to
Jerzy
Andrzej Kowalski napisał(a): ...........
Dziekuje za zasluzone komplementy ;-)))). To co napisalem na stronie o obietnicy pana Leszka AFAIK jest aktualne. Jak wiadomo nasz rynek lokalny jest trudny i plytki. Stad producenci modeli tacy jak panowie Kwarcinski czy Dzik 99% uwagi poswiecal rynkom, z ktorych zyja, czyli zachodnim. Ostatnio o micronach ciut sie mowi, wczorajszy opis na stronie podobno wywolal lawine maili w sprawie microna, co AFAIK zdopingowalo pana Leszka do serdeczniejszego potraktowania rodzimego rynku. Tak wiec pewnie popylonujemy :-))).
pozdrawiam,
Krzysiek kojot
Reply to
Krzysiek " kojot" Choroszko