Kupię modele

Hej !

Jestem zainteresowany zakupem modeli polskich szybowcwów i samolotów, jakie są/były używane w naszych aerkolubach (Bocian, Puchacz, Pirat, Junior, Foka, Mucha, Jantar; An-2, Zlin, Jak, Wilga, Gawron itp). Nie muszą być zdatne do lotu, powinny być jak największe (1 - 3, 1 - 4), mogą być niekompletne bądz do małego remontu. Cel: ekspozycja statyczna. Może ktoś z Kolegów ma taki model, już nie latający bądz po małej kraksie, a chciałby ocalić go od zapomnienia ;-)

Proszę o kontakt: piotr.szymanski/małpa/aeroklub.poznan.pl

Pozdr vonsky

Reply to
Piotr Szymanski

Pewnie już tam Pan zaglądał :

- sprzedają coś dużego:) - nie wiem jak z cenami Pozdr Użytkownik "Piotr Szymanski" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:dv40qg$83r$ snipped-for-privacy@news.wp.pl...

Reply to
Filip Gdynia

Filip Gdynia napisał(a):

Hej !

Oczywiście, oferty sklepów przeanalizowałem. Jednak bardziej chodzi mi co coś już gotowego, i oczywiście bardziej dostępnego finansowo. To nie ma latać, ma zdobić....

Pozdr vonsky

Reply to
Piotr Szymanski