[KUPIĘ] frezarka, tokarka, złom maszynowy

chętnie kupię po cenie złomu (lub zbliżonej) starą MAŁĄ tokarkę (np TBS20)
oraz frezarkę narzędziowe (pionową). szczególnie zależy mi na prowadnicach
oraz stołach/suportach od takich obrabiarek, zwłaszcza od frezarki.
jestem również zainteresowany kupnem małej sprawnej tokarki posiadającej
możliwość toczenia gwintów calowych i metrycznych (może być z ręczną zmianą
kół zębatych w skrzynce gwintowej)
proszę o oferty z województwa mazowieckiego na adres:
dzikus-cnc MAŁPA o2 KROPKA pl]
pozdrawiam!
dzikus

dzikus
oczywiście w cenie złomu chcę kupić uszkodzone lub niekompletne obrabiarki, chyba,że ktoś mi zaoferuje sprawną ;-)
Reply to
dzikus