sterownik dla auta

witam wszystkich , jestem tu nowy, a problem mam nastepujacy:
stalem sie posiadaczem modelu zdalnie sterowanego autka firmy TRONICO gmbh.
Reszta co jest napisane : R 391/2 SP-47/84 i czêstotliwo¶æ 27MHz. Aaa
jeszcze napêd na 4 ko³a ( 4WD)
Nieposiadam do niego sterownika, i to jest w³a¶nie problem.
Gdzie i za ile mogê dostac najprostrzy ale do tego modelu, sterownik
Mo¿e jakies modele sterowników, to bêdê sobie dalej szuka³.
jak bym co¶ ( jakies dane autka ) jeszcze mial dopisac, to napiszcie.
bardzo prosze o pomoc...dzieki
Qki
Team LOs BikeRos
Qki -