sterownik silnika DC dużej mocy

Witam serdecznie,
proszę o poradę, dawno nie bawiłem sie w elektronikę, kiedys nie było tak
duzych tranzystorów;)
tak więc musze wykonać do własnych amatorskich celów spory sterownik, mam
dwa tranzystory wielkiej mocy jeden klasyczny FUJI 1DI480A-055 (
darlington 480A 550V.
Drugi IGBT 1MBI600NN-060
600V .
Te tranzystory chciałbym zastosować do sterowania oddzielnie dwóch silników
DC ( 36V ok. 200A ) . I tu pytanie jakie zastosować sterowanie bramki w obu
tranzystorach tak aby mikrokontroler Atmega odpowiednio sprawnie podawał
sygnał PWM ( mówimy o dwóch odzielnych kontrolerach PWM , każdy na odzielnym
procesorze , tylko róznia sie typami tranzystorów mocy)
Czy w wypadku tranzystora IGBT zastosowac TLP250 , a może HCPL3120 się
nadaje..czy jakiś inny? Wydaje mi się, że układ z ujemnymi napięciami w
bramce są korzystne dla szybkiego sterowania tranzystora. Jednak
częstotliwości PWM nie muszą być zbyt duże, ważne aby nie słyszeć
piszczenia;) Może jakieś schematy?
A jaki układ zastosować do darlingtona mocy?
Wskazane by było tez jakieś zabezpieczenie prądowe ( mam boczniki 250A/60mV)
Jednak tę sprawę może załatwić oprogramowanie mikrokontrolera.
Pozdrawiam
Wiesiek
Olsztyn
PS. tu link do zastosowania tego projektu:
rw