zabezpieczenia w skrzynce

Witam,
Elektrownia bedzie wkrotce (?) podlaczac moja dzialke,
ale musze zrobic skrzynke ogrodowa po swokjwj stronie,
zeby mieli do czego podlaczac.
Zamowilem moc 10 kW, na 'sile'.
A pytania mam takie:
1) Jakie bezpieczniki wsadzi elektrownia w swojej skrzynce ?
2) Jakie ja powinienem wsadzic w swojej ? 25 A ?
pozdrawiam
pluton
Reply to
pluton__
U¿ytkownik "pluton__" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:esgncr$dj6$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Wszystko powiniene¶ mieæ szczegó³owo podane w "warunkach", jakie otrzyma³es z ZE.
Jarek P.
Bardzo mozliwe, ale warunki potraktowalem z nalezytym szacunkiem i od razu zgubilem, umowy nie mam przy sobie, dzwonic do nich - wstret mnie bierze na sama mysl :)
pozdrawiam pluton
Reply to
pluton
16A*230V*3= 11kW.
Jakbys tak zamowil 12kW ..
To chyba spalisz w skrzynce w razie przeciazenia :-)
J.F.
Termin wykonania - 2 lata. Zaczynam juz zbierac koperte. A moga wstawic nieautomatyczne ?
pozdrawiam pluton
Reply to
pluton
Kupilem 16, ale rozni tacy elektrycy mnie namawiali na 25, to wolalem sie zapytac.
A jak bedzie z praca spawarki, ktora mi bierze 25 A ? To jest inwertorowka, na 220V.
U mnie moc idzie przedzialami. 12 kW to nastepny przedzial i oplata przylaczeniowa duzo wyzsza.
ok, dzieki.
pozdrawiam pluton
Reply to
pluton
Zalezy co ci wsadza. Topikowy 16A ten prad to powinien wytrzymac dlugo, a przeciez spawal bedziesz krotko
z czlonem termicznym "automatu". Gorzej z czlonem elektromagnetycznym - ale ten jest ustawiony na wiekszy prad, nawet jakby ci wstawili "B" to i tak jest to ok 4*16A. Ale przynajmniej jak "wyskoczy" to sie obejdzie bez wzywania pogotowia.
pewnie wiedza ze musza dawac wszystko na 25A :-)
J.F.