Start projekciku 'elektrownia wiatrowa'

Witam,
W³a¶nie nakupi³em z³omi za oko³o 1kpln i startujê projekt
'elektrownia wiatrowa'.
Czy kto¶ ma pomys³, gdzie kupiæ przecinarkê plazmow± za 300-400 PLN ?
Wymagane ciêcie 10 mm jako¶ciowe, 12-14 maks.
Reply to
pluton
pluton snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał(a):
Jesteś jednym z nielicznych jeszcze człowiekiem czynu. Inni pierdzielą że coś robią, samochody elektryczne na przykład. A Ty idziesz na złom, kupujesz pół tony żelastwa i przerobisz go na elektrownię wiatrową. I tamci tylko pierdzielą, a u Ciebie stanie maszt ze śmigłem wcześniej niż by z harmonogramu wynikało. Nie wiem gdzie przecinarkę można tanio kupić. Ale jak byś potrzebował coś wytoczyć. Niedużo oczywiście bo nygus jestem. To możemy się zgadać. Chłodziwo jakieś dasz do spróbowania, bo sam wiesz że przy toczeniu trzeba chłodzić. Pogadamy o karabinach, wojnie w Chinach. I może w międzyczasie coś się utoczy.
Reply to
kogutek
Wlasnie planuje schlodzic ostatnie 50 literkow aroniowki. Ciezko bedzie kopac glebe przy -20C, ale co zrobic...
Toczenie sie przyda, mam na oku kola pasowe 28 mm, moze trzeba je bedzie na 32 przeszlifowac :)
Reply to
pluton
Dnia Sun, 29 Jan 2012 15:33:42 +0000 (UTC), kogutek napisał(a):
Bo my wiemy ze to nie ma sensu :-)
Na allegro. Ale jednak kwoty czterocyfrowe.
J.F.
Użytkownik "J.F."
Ale ja chętnie popatrzę. W okolicy widywałem wiele wiatraków SAM. Ale żaden nie stał dłużej niż rok.
Robert
Reply to
Robert Wańkowski
Nie szkodzi, wazne, zeby sie dobrze bawic.
Na ebaju 3-cyfrowe. Poczekam do wiosny i zobaczymy. Jak nic sie nie zmieni, to pojde do wypozyczalni i za 70 pln wezme plazme na jeden dzionek.
Reply to
pluton
U¿ytkownik "pluton" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:jg3h00$nc0$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...
to chiba trza znaæ jakich¶ blatnych.....
Reply to
Jackare
Dnia Sun, 29 Jan 2012 21:03:29 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):
Popatrze to chetnie i ja :-)
J.F.
W dniu 2012-01-29 14:17, pluton pisze:
Mnie się zawsze wydawało, że projektowania nie "startuje" się od kupowania tylko od koncepcji, a kupowanie jest gdzieś tak pod sam koniec.
Reply to
Lagod
Bo Ty wiesz co oznacza słowo "projekt". Jak miałeś 3 lata to też najpierw krzyczałeś że chcesz "o tamto" w sklepie z zabawkami a dopiero potem patrzyłeś co się z tym robi... Konrad
Reply to
Konrad Anikiel
U¿ytkownik "Lagod" napisa³ w wiadomo¶ci W dniu 2012-01-29 14:17, pluton pisze:
Ale jak sie chce zrobic po cenie zlomu, to trzeba odwrotnie - dopasowac koncepcje do mozliwosci materialowych :-)
J.F
Ale mozna zastosowac koncepcje chetnie realizowana przez niektorych, pod tytylem 'projektuj i buduj' :)
Niekoniecznie. Mozna poswiecic troche czasu na 'polowanie' na takie materialy, jakie sa potrzebne.
Reply to
pluton