Czy moja konsekwencja bedzie słuszna ?

Jeżeli czekam kilka dni na udostępnienie czyjegoś prywatnego Forum to ten ktoś powinien poczekać kilka lat bym realnie rozpatrzył możliwość zakupu sztandarowego produktu jaki oferuje ? Czas za czas . Postąpię słusznie ?

Reply to
Roh

Nie.

Rozumiem, ze masz niesamowita iosc czasu i nigdny na przyklad nie wyjezdzasz na przyklad na wakacje ?

Pozdrawiam Jasiek

Reply to
yahu

Witaj Rohu Wyczuwam podobieństwo do opisanej sytuacji. Po przeczytaniu tego newsa napisałem do Ciebie na e-maila (po usunięciu wstawki), ale brak odzewu dlatego piszę tutaj. Podejrzewam że wredny, onetowy robot nie lubi domen pitlab*pl. Sprawdź proszę swój folder spamowy. Twoje konto uaktywniłem kilka minut przed dniem dziecka i naprawdę nie mam żadnych uprzedzeń wobec Ciebie. Za kilka godzin będę wyjeżdzał na resztę weekendu wiec proszę o wyrozumiałość.

Reply to
Piotr "PitLab" Laskowski

A czemu nie ? Tak nie i już ?

Ależ wyjeżdżam czasami ! Skoro jestem osobą znającą się na komputerach i w ogóle to zostawiam informację ,że mnie nie ma ale będą i przepraszam i zapraszam od .................... O ile wyjeżdżam.

Reply to
Roh
.

Wyrozumiałość to zawołanie na moim rodowym klejnocie !

Reply to
Roh

Z ciekawości zapytam: Czy sprawa już się wyjaśniła? Na swoich klejnotach nie mam żadnych zawołań, ale jeżeli kiedyś kiedyś zaprognę sobie coś wytatuować to zastanowię się nad: "Dialog podstawą komunikacji". ;-)

Reply to
Piotr "PitLab" Laskowski

Piotrze nie przejmuj się - znana (przynajmniej dla mnie) sprawa. A Roh (pewno) nie daje mi wiary.

Ten dialog z Rohem to czasmi jak z niewidomym-głuchoniemym. Ten Człek tylko myśli, że ma oczy i uszy (w internecie). Są techniki w Smoczej Wólce, które dają mu taką złudę ;-) Techniki te rodem z Ciemnogrodu manipuluje pewien "dostawca internetu osiedlowego". To nawet nie Onet ;-). Tak więc nie tylko Twoja domena jest tam na indeksie - moja także. Łączmy się więc w bólu, a groźne ryki tego udawnego smoka niechże Go samego straszą. ;-)

Pozdrówka Piotr

Piotrp_de

Cieszę się że przynajmniej to się wyjaśniło. :-) Jeżeli medium jakim jest e-mail zawodzi, to mogę zaproponować altrnatywne formy komunikacji. Zwykle jestem dostępny na skype jako pitlab1, mam też telefon, którego numer podany jest na mojej stronie. Jeżeli sprawa dotyczy wspomnianego tu, ale nie wymienionego z nazwy produktu, to można próbować pisać na forum. Tak czy inaczej z mojej strony nie ma złośliwości, ignorancji czy chęci obrażania kogokolwiek.

Reply to
Piotr "PitLab" Laskowski

Użytkownik "Piotrp_de" <piotrp snipped-for-privacy@vp.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

Jestem pod dużym wrażeniem wyrafinowanej aluzji i cudownie umiejscowionej ironii. To po prostu poezja konwersacji prawie nie adresowanej . Ot tak rzuconej jako te perły przed wieprze . Gratulacje - Trzymajmy tak dalej - Piszecie na formum , a nie pomiędzy sobą - stąd mój wtręd . Przyznaje, że Romek zaczął .

Reply to
Jerzy

Użytkownik "Piotr "PitLab" Laskowski" snipped-for-privacy@pulapka.wp.pl> napisał w wiadomości news:f3rm2s$ov4$ snipped-for-privacy@node4.news.atman.pl...

Zaspokoję twoją ciekawość -nadal nic ! To znaczy nie otrzymałem żadnego listu od ciebie ale przecież nic sie nie dzieje.. Zresztą żadnego listu nie oczekiwałem .Ale będę oczekiwał jak męski Penelop.

No to bardzo słusznie bo w końcu liczba mnoga czyli dwa lub ( ???????????????) więcej (!!!!!!!!!!!!!!). Jeśli mnie nie myli moja intuicja to to co nazywasz klejnotami ja nazywam jajami .... Jakoś muszą się dogadać bo w końcu jak Paweł i Gaweł w jednym wiszą worku . Ten pomysł z dialogiem jest znakomity ! Ale wracając do (jądra) sprawy za klejnot robi u mnie herb .

Reply to
Roh

Ja miałem rozterki natury etycznej .

Reply to
Roh

Ja też nie dostałem zwrotu a sam widzisz jak trudno jest rozmiawiać z kimś kto nie odpowiada. Być może sugestia Piotra o banowaniu poczty jest słuszna. Na wszelki wypadek wysłałem kopie listu z innego konta (WP). Jeżeli dojdzie, to odbij proszę i wyniesiemy się stąd z dyskusją. Mój serwer (a-z) prawdopodobnie fizycznie znajduje się w Niemczech i być może właśnie dlatego mam ten sam problem co Piotr. Jeżeli chodzi o konto, bo jak zrozumiałem to jest przyczyną Twojej irytacji, zostało uaktywnione kilka minut po informacji o jego utworzeniu. Jeżeli chodzi o coś jeszcze to podaj swój numer albo zadzwoń do mnie (501784889), bo zalatwianie spraw w ten sposób jest delikatnie mówiąc mało poważne.

Reply to
Piotr "PitLab" Laskowski

Oczywiście, że jest mało poważne czyli żartobliwe ale chodziło o wabia na Ciebie. Dalej potoczyło się w żartobliwej formie co mi bardzo odpowiada i klimaty tatuażu dodały smaczuku całej słownej przepychance . Jako, że jest wcześnie rano w niedzielę tematy nabiałowe są jak najbardziej na czasie . Ale oczywiście zaraz zadzwonię . Pozdrawiam Ciebie i pozostałych kolegów zwłaszcza tych co się nastroszyli. Ach ta adrenalina !

Reply to
Roh

Również pozdrawiam i cieszę się że udało się nawiązać kontakt oraz rozładować pozornie gęstniejacą atmosferę :-)

Reply to
Piotr "PitLab" Laskowski

Witaj Marku Naprawdę nic nie dostałem od Ciebie. Przy okazji zamieszania jakie tu powstało sprawdzałem wszystkie swoje konta pod kątem odrzuconej korespondencji i nic nie znalazłem. Wyślj jeszcze raz proszę, może na adres w tym liście (po usunięciu pułapki).

Przekonfigurowałem swojego zabójcę spamu. Może to on robi całe to zamieszanie? Wyslij testowo cokolwiek na e-maila ze strony: pitlab w domenach pitlab.com.pl i pitlab.pl

Reply to
Piotr "PitLab" Laskowski