gdzie wystawic model

witam... moj tesc jest modelarzem ale takim tylko dla siebie, wykonuje jakies tam modele i ma w swojej kolekcji wydaje mi sie ze b.ciekawe bo wykonane oa a do z przez siebie a nie z jakis tam gotowych czesci (m.in. czolgo pantere oraz okret prinz eugen w skali 1:100 czyli ok 2metrowy model) ale... szukam miejsca w sieci gdzie moglbym wystawic zdjecia tych modeli w celu... pochwalenia sie nimi bo uwazam ze jest czym :)

pozdrawiam andrzej

Reply to
andrzej

Użytkownik andrzej napisał:

kartonowe? tu ->

znam serwisu poswieconego ogolnoredukcyjnym modelom ale z pewnoscia jakas istnieje

Reply to
AlexY

dziedziny modelarstwa. Sam w jednym z nich wystawiłem zdjęcia swojego modelu. Trzeba oczywiście wcześniej skontaktować się z adminem tej strony.

krisbb