Serwis silników benzynowych

Użytkownik "Roman B" snipped-for-privacy@kr.onet.pl> napisał w wiadomości news:cegbsb$9cj$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

A nie wiecie gdzie w Polce mozna kupic kolanko do gaznika do ZG38? Bo orginalnie dali tylko z prosta przejsciowka no i jest teraz problem ze sterowaniem gazu.

Reply to
PJ

Użytkownik "PJ" snipped-for-privacy@bezadresu.pl napisał w wiadomości news:cegc3l$94n$ snipped-for-privacy@mamut.aster.pl...

Ja zrobilem sterowanie linka - wole nie stosowac sztywnego popychacza ze wzgledu na olbrzymie drgania ktore moglyby rozwalic serwo... mozna bez problemu puscic linke w w rurce wygietej w luk o te 90 stopni i gotowe.

Pozdrawiam

Reply to
KrzysiekPe

W Krakowie na ul Powstanców 3 jest serwis silników benzynowych.Obsługują ZG i 3W .

Reply to
Roman B

No tak, ale w przypadku gaznika prostego to wygiecie linki musialoby byc w

3D. Nie dosc ze do gory o 90 st to jeszcze w bok... jak dla mnie to troche za duzo.
Reply to
PJ

Użytkownik "PJ" snipped-for-privacy@bezadresu.pl napisał w wiadomości news:cegcl3$9lg$ snipped-for-privacy@mamut1.aster.pl...

Mam zagiete tylko raz o 90 stopni - sztywna, grubsza miedziena rurka, zagieta o 90 stopni przechodzi przez przestrzen miedzy kolem zamachowym a cylindrem- jest tam sporo miejsca.. z niej wychodzi gruba zylka ktora zaczepiona jest do dzwigni od strony gaznika gdzie jest napis "walbro" - daje precyzyjne sterowanie i nie przenosza sie drgania..

Pozdrawiam

Reply to
KrzysiekPe

Czy mozesz podrzucic jakies foto? Niestety silnik jest w hangarze modelarni i nie mam kiedy tam zajrzec. Nie pogardze wieksza iloscia foto tak abym nie mial watpliwosci co i jak. Rozumiem patent ale nie wiem ktoredy go poprowadzic.

Reply to
PJ

Użytkownik "PJ" snipped-for-privacy@bezadresu.pl napisał w wiadomości news:ceglm6$g3d$ snipped-for-privacy@mamut1.aster.pl...

No niestety nie mam jak teraz zrobic fotki.. Sprobuje opisac... Rura wychodzi z wregi silnikowej na wysokosci dolnej powierzchni gaznika, na drugiej stronie silnika (tam gdzie nie ma gaznika) potem w polowie dlugosci skrzyni korbowej zaczyna zaginac sie o 90 stopni i przechodzi przez przestrzen miedzy kolem zamachowym a cylndrem, w rzucie od gory przecinajac wizulanie wal.. i trafia bezposrednio na dziwgnie gazu.. jest wystarczajaco duzo miejsca ze nie trzeba sie obawiac o kontakt z kolem zamachowym/"dynamem".. moge to namalowac gdyby byly jakies watpliwosci... mozna tez zamontowac serwo bezposrednio pod gaznikiem - w porownaniu do silnikow zarowych beznyniaki nie brudza wogole.. tylko trzeba jakos zamortyzowc popychacz, bo na wolnych obrotach strasznie trzesie.. btw w czym bedzie pracowal ?

Pozdrawiam

Reply to
KrzysiekPe